![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Member
|
![]() Citat:
Upptäckte det nu, och JIPPIE nu är denna regniga dag räddad ![]() Tack till Byggare Bob som hjälpte mig med översättningen.
![]() |
![]() |
#3 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
En fråga...
Vad är skillnaden mellan de gamla och denna nya versionen?
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citat:
Stationen Duisburg Hbf har blivit en tvåplansstation med två plattformar i höjd.(Typ T-Centralen) Dessutom så har man av någon oförklarlig anledning gjort om tunnlarna mellan Duisburg Meiderich och Platanenhof till Cirkulärtunnlar. Troligen är en version 4 nog säkert på gång, vem vet. Senast redigerad av Byggare Bob den 2005-08-28 klockan 23:35. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Är det bara jag som är ute och åker?
![]() Nä men när jag kör sträckan Platanenhof-Grunewald ASGO8 så åker jag ej på spåret, istället är det lite förskjutet åt sidan och man åker förbi några stationer i luften ser det ut som.Tillslut är det bara svart. Någon som vet vad felet kan vara? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |