![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Med andra ord så skiljer det inget mellan dom förutom fodralet och att man får en filmsnutt på köpet. Right?
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
När ni beställt TRS2006 kunde ni följa orderstatus på Planet Auran - Order-History-Status då ?
Beställde mitt 16 September med det syns inte på orders ännu.
![]() |
#18 | |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]() Citat:
Dessutom så slipper du att byta CD ett antal gånger vid installationen. /Lars
![]() |
![]() |
#19 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Å andra sidan är det ju enkelt gjort att kopiera alla 5 cd till hårddisk och sedan bränna på en egen DVD
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#21 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Idag ramlade den in i brevlådan hos mig. Snabba ryck av Auran. Då den beställdes förra fredagen på eftermiddagen. 1 veckas leverans om man räknar bort helgerna.
Innan jag sätter igång och installerar. Är det någon idé att ha kvar 2004 på burken efter installation. Funderar på att avinstallera redan nu och bara spara Worldmappen. Kanske dumt att avinstallera först. Hur har ni andra gjort som redan har kört igång med 2006?
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
[quote=Bengan]Idag ramlade den in i brevlådan hos mig. Snabba ryck av Auran. Då den beställdes förra fredagen på eftermiddagen. 1 veckas leverans om man räknar bort helgerna.
Innan jag sätter igång och installerar. Är det någon idé att ha kvar 2004 på burken efter installation. Funderar på att avinstallera redan nu och bara spara Worldmappen. Kanske dumt att avinstallera först. Hur har ni andra gjort som redan har kört igång med 2006?[/QUOTE Mitt ramlade åxå ner idag, och beställt förra fredagen
![]() |
#23 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ni alla som fått TRS2006 i brevlådan skall vara "jvlgt" lyckliga. En del av oss har fått betala dyrt (ca, 200 kr, moms + befordran) eftersom vår leverans fastnat i tullen på Arlanda. Auran har deklareat värdet 5 AUD i tulldeklarationen, vi har betalat minst 71 AUD,enligt mailbekräftelse och har måst bekräfta det hos tullverket. Ren skit och smitning från Aurans sida alltså!
![]() |
#24 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Dels är det smidigt att leta efter gamla saker med TO i TRS2004, TO funkar inte i 2006. Sen om du vill dela med dig av något som även skall funka i 2004 så är det bättre att packa med gamla content dispatcher, packar du i 2006 så lägger den in version 2.5 och man kan inte använda det i 2004. Du kan ju även importera direkt ifrån din 2004 map med CMP till 2006. Öh, blev mycket siffror och förkortningar... Har du plats så behåll 2004!
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
/M |
|
![]() |
![]() |