![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
HejJo,ni har kanske sett min rutt i det landskap design,men jag har byggt en till där det är blandat med utlänska varor och objekt,och så en aning svenskt men blandat. Frågan angående detta
Vart finns det såna här övergångställen till en smalspårigbana utan bommar? För att jag ska frånvarade visa en ny rutt saknar jag nu bara smalspåriga objekt som används till såna där övergångställen,vart kan man ladda ner en sånt objekt som passar till en smålspårig bana utan bommar,länka eller beskriv alla anledningar om detta. Försökte att lägga en liten grusgång med det hjälpte inte så mycket till användning ![]()
file:///ELEVER%20på%20Hallon/Urbans%20elever/Glenns%20nya%20mapp/Glenns%20avatar.jpg Senast redigerad av Bålsta den 2005-09-30 klockan 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
hej, jag har för mig att det finns övergångar för smalspår på den här länken:http://trainzpedro.idisk.cz/. Jag var inne på den efter ett tips från Krille (tror jag det var) och kollade och även hämtade ett ånglok som påminner om Hamra på Östra Sörmlands Museejärnväg.
|
![]() |
![]() |