![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
STW-member
|
![]()
döp dynamic speedboarden till "junction [01]" precis som med mina detaljerade växlar. Du ska bara få tre val i html rutan, den första för att kunna avgöra växelns läge i scriptet, nästa är hastigheten för rakspåret, och sist hastigheten för om växeln är omlagd.
/Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
![]() 5 min senare... Japp nu funkade det! Gonatt yxskaft... När du läst detta så kan vi radera dessa 3 inlägg... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-10-01 klockan 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Efter att lagt in allt materal i 2006 kunde jag köra utan spår nu när jag har tagit bort ikonraden i dom 5 spårtyper jag använt har spåren kommit tillbaks i surveyor men när jag skall köra slocknar hela spelet med felmedelande???
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Har gått igenom en del material och rättat fel. Det vanliga tycks vara att beskrivningstexter och liknande som inte är inom " " tecken läses av spelet och då blir det fel. Till vänster i configen skall alltså bara sånt som har med objektet att göra stå. Även har jag upptäkt att Light 1 inte får förekomma i groundtexture dok. (Nu har f-n själv kommit igång)