![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Antagligen måste jag fixa till en inställning för att det ska kunna visas. Kanske förminskade bilden lite väl liten, men hoppas ni ser.
På min Download Station blir det såhär:
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
Om det är en ärligt köpt TRS204, registrera den så får du tillgång till allt. Gör det via Planet Auran som du hittar längst ner på Aurans sida för TRS2004. Ett nytt fönster poppar upp och någonstans där skriver du in ditt serienummer. Kan tyvärr inte visa någon skärmdump då den delen inte verkar fungera hos Auran just nu
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jo, jag har en äkta produkt av TRS2004. Försökte komma in till Planet Auran förut, men det fungerade inte för mig heller. Tack så mycket för hjälp föressten.
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej igen!
Var ett tag sen man höll på med Trainz och Aurans (jobbiga) hemsida. Jag kan inte få ner det som saknas! Vet inte om det beror på mig eller sidan!???? Om jag söker på: KUID: 121826:51002 får jag två svar (bilden nedan!). Vilken ska ner? Båda? Båda har View PACK och om jag klickar på dom, så är det en massa saker. Ska allt ner? Separat?
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack Bengan!
Om jag förstått rätt, så har kuid2 ersatt den andra versionen!? Men den gamla ligger fortfarande kvar???? Och man behöver bara ta hem "kuid2 versionen". Lite snurrigt det här, men som jag sagt, så är jag inte så hemma på Trainz och DLS...
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Heh... jag fick det att funka!
Måste bara säga som alla andra att det är en fantastisk rutt. ![]()
![]() |
#9 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Fick igång allt till sist, spökandet låg i att jag inte hade installerat SP4.
Men en annan fråga: Vart kan man ändra destinationsskylten, i ett tidigare inlägg här så sa man att man skulle högerklicka på tåget och välja "Zielschild einstellen". Hittar inte det altenativet när jag högerklickar på tåget, hur ska jag göra då?
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
SP4 till TRS2004 är nog ett måste innan installationen av banan då det i SP4 kom stöd för passagerare, och på/avstigande passagerare använts på U-bahnrutten.
Någon frågade om TRS206 och det är där jag kört den, fungerade utmärkt ![]()
![]() |
#11 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Sp4 har jag installerat men har ej fått till det med destinationsskylten då commandot inte finns.
Kan någon förklara vad jag ska göra med kuiderna då dessa inte finns på DLS ![]()