![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag är en som byter väldigt ofta, men just nu har jag denna. Har satt ett kryss på bilden, för jag vet inte vem som tagit den???? Om det ändå är nått copyright-brott, så ta bort den isånnafall!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Min skrivbord se ut så här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tobias, jag använder printscreen knappen med det är väldigt svårt att använda den för att fånga objekt ute i verkligheten. Bilden på loket är tagen när det passerar Gnesta och taget med mobilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Här är mitt skrivbord. Jag byggde huset själv nånstans i Bergslagen.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Det här bilden är från Brösarp i Skåne nångång på 2000-talet. Inte konstigt man längtar tillbaka till den gamla goda tiden, skulle vara fler såna här banor i Sverige med trafik på...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Och så här ser mitt skrivbordunderlägg ut just nu… :P
Tog bilden för ca en månad sen.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Mitt fina skrivbord.......
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Bidrar med min aktuella bild, jag har haft en annan med tidigare men har bytt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Byter en gång i månaden. Så här ser det ut den här månaden. Bilden är tagen i Estoril under min klassresa ner till Lissabon under några dagar i Juni.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Nu är det så varmt att man längtar tillbaka till den sköna vintern
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
MMMM ser betydligt mycket skönare ut det där än den här förjäkliga värmen vi har just nu!! Synd bara att den här årstiden blir mer och mer dominerande.... om det ändå kunde vara som de sjunger i låten "sommaren är kort, det mesta regnar bort". Det vore kanon! Men jag ser fram emot många minusgrader och snö nu, känns som om det vart tillräckligt med värme för i år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
Jag tror bilden är tagen av en Jörgen Larsson, bilden finns på www.järnväg.net |
|
![]() |
![]() |