![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#76 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Men dator är nygligen köpt.. och vad dem sa skulle detta vara en perfekt dator till spel bl a... Men skulle grafik kortet ha betydelse för ljudet? Jag har ju inga problem med mina andra rutter när jag sitter inne i en cab och kör.. bara den här t-banan... Men ett problem till som jag glömde och fråga om är att destionationskyltarna fungerar inte.. där är ingen som kliver på tågen... Säger bara att man inte kan kliva på.. står även så på skyltarna... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
Prova att installera allt igen från sidan TrainzAktiv Downloads , i rätt (OBS!) ordning med pack 1 först, pack 2 sedan osv. Installera sedan dom tre andra kuiderna och till sist måste du gå in i din mapp xxx\Auran\TRS2004\World\Dispatcher\Downloads och leta upp mappen KUID2 121826 10084 1. I den mappen hittar du filen UBahnWagen.gs. Kopiera UBahnWagen.gs och klistra in den i mappen KUID 121826 51002. Nu skall även din skyltning fungera.
![]() M.v.h Rojje Senast redigerad av Rojje den 2005-10-10 klockan 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ska prata med honom imorn.... ![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag ber om ursäkt för att jag "tar" tråden lite nu, men vart och hur kan jag hitta SP2 och SP4? Edit: Jag hittade och installerade SP4. Nu funkar rutten och den är nog den bästa jag någonsin kört!
_____________________________________________ ![]() "Om du ser ljuset i tunneln, var inte för optimistisk. Det kan vara ett tåg..." - Franz Kafka. Senast redigerad av Kyriakos den 2005-10-22 klockan 18:43. Anledning: Hittade det jag letade efter |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Jag undrar om någon råkar veta vilka knappar
man öppnar/stänger dörrarna i Cab-mode.
![]() |
#81 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Bokstaven "I" för vänster sida och "O" för höger sida
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är bara på denna rutten jag inte har något ljud inne i hytten.. Jag har gjort exakt som du har sagt hur jag skulle göra men jag har fortfarande inget ljud inne i hytten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
OK, tack! Det är ganska klurigt att köra med cab-mode men det är kul
![]()
![]() |
#84 |
Medlem
|
![]()
Fråga 1: vad är "sp4" (det stod "sk4" förut, förlåt)
(jag har svarat åt mig själv på resten av frågorna) Senast redigerad av patrik629 den 2005-10-30 klockan 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Såg att rutten finns på DLS. Är det hela kompletta rutten eller behöver man mer saker som inte finns på DLS?
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#87 |
Nyligen medlem
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
kan inte ladda hem dessa!!
- kuid2_192081_1_3.cdp - kuid2_192081_12_1.cdp - kuid2_121826_51002_1.cdp Har reggat mig osv men det funkar inte:-(((( Är dem stora? kan någon skicka dem till mig!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#89 |
Nyligen medlem
|
![]()
Funkar inte:-( hittar inte filen?!
Och mitt internet stängs ner idag:-( alltid i sista minuten..... ingen som kan dela med sig eller liknande! |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Nyligen medlem
|
![]()
hehe fick hem dem med ftp men nu då?? har tryckt på filerna och dem pluppar upp i ett annat litet program men skall det vara reggat också för att fungera? verkar inte vara det för det står att man skall typ regga det!?!?!
det var snurrigt detta!!! |
![]() |
![]() |