Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-11-18, 13:07   #15
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Kan hålla med om att en sån här tråd kan dra ner stämmningen... Samtidigt är det ju aldrig fel att debattera runt ämnet, heller...

Jag hävdar ju lite granna såhär, att om man gillar järnväg i någon form, gillar datorer och har hittat den här hobbyn, så följer inte det "traditionella" spel-liv, som kanske lever aktivt nånstans mellan 6 månader och nått år... MSTS är ju i en aktningsvärd ålder och är fortfarande i högsta grad aktiv. Den kommer ju bara dö genom att man säger att den nu är dö och därmed uppfattar folk det som att den är dö och då dör den... Eller, så dör den genom att det kommer en arvtagare, såsom TMTS... Då kommer MSTS att upphöra, men på ett respektabelt sätt...

Kärnan i mitt resonemang är att det fortfarnde är mycket i MSTS som är underhållande, inte minst i byggsvängen... Lite trist att det inte kommit så mycket svenskt, men som Kenneth sa, ute på siterna utanför Svedala så fylls det fortfarande på hela tiden... Är det bara vi som tycker MSTS är ute, kan man undra??

Jag har nu gjort en mindre plan-ändring och sänkt ambitionsnivåerna på min rutt på G, GDSJ, till förmån för tidigare release. Den ligger ju så gott som klar, bättre att släppa den än att fila i evighet på den. Mer om det i rätt tråd för det...

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:09.