![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag blir snart galen på den
![]() Jag ser att jag har en first class ticket,,,jag kan ta ner missing dependencies....men jag kommer inte in på download station. Det enda meddelande jag får är .There are no items to display ![]() Någon som har en aning om vad som är fel eller hur man ska lösa detta ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Kontakta Helpdesk här: http://www.auran.com/helpdesk/
O hoppas att du får vettig hjälp innan midsommar... Själv har jag tröttnat på alla problem och lagt TRS2006 till sidan i väntan på en patch. Med Aurans attityd senaste månaderna och flera nyckelpersoner som lämnat dem så börjar man ju undra om det ens är lönt att göra nåt mer...
![]() |
#3 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
Är av uppfattningen att Auran har serverproblem för tillfället, därav dina problem. En Trainzpolar i USA kan enbart ladda ner content från DLS via FTP för tillfället, själv har jag inte provat. /Lars