![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag är tillbaka!
Har dock inte MSTS eller nån annan simulator på denna dator för tillfället. Hittar inte MSTS-skivan. Och TRS har jag inte lagt in. Och nu är det ju nya TRS som blir aktuellt, och då känns mitt lite gammalt... men jaja... I övrigt går livet vidare som vanligt. Eller nästan. Håller på med förändringar, men de får ni reda på när allt är klart ![]() Just nu förkyld ![]() Och sen? Ja, 14/12 är det saker på gång. De ingår i de förändringar jag talar om. Sen är det Jul och då är man ledig (trippel). På återläsande. Återkommer alltså med mer info om mitt liv (ego?)
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
välkommen tillbaka och ha det bra i London |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Kul att du väljer att vara här, har du tröttnat på ST´s (i mitt tycke) mobbning dvs. avundsjuka? ![]() ![]() Mer har jag väl ej att säga, men ändå. //343kakaII, en "n00b"
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vällkommen tillbaka!
Hoppas du hittar MSTS-skivan...och börjar bygga på Mazz GDSJ-rutt.
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
I lördags träffade jag Üxmannen, Goldberg, Donnü mfl på en fest, och de är helt okej människor, och tycker det är åt skogen med mobbningen. De vill bara ha ett forum där de kan köra bisarr humor och sånt. Men inte mobba varann. Jag skall leta efter skivan nån gång. Intresset försvann lite när datorn kraschade med rutten Åskogsbanan och allt. Skall ha det trevlig i London.
![]() |