![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Kjempefint
![]() Spesielt den brua og tunellen. Herlig ![]() Mvh. Kristoffer |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Tack för svaren!
![]() Jag skall väl fortsätta att bygga på den nu när jag har TRS2006! Så skall vi se hur stor den blir tillslut. ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Bron och tunneln ser otroligt snygga ut, Spårplanen verkar riktigt intresant, dock är omgivningen inte så snyggt detaljerad, men som du sa är det ju långt ifrån klart
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tänkte lägga till några bilder med lite tåg på så man får lite bättre känsla över det hela.
![]() Där ser man även att man kan köra sina tåg in i den stora depån för reparationer, mest för X2000. Sedan så vet jag inte om jag gjort den nedre tunnelns kurva lite för snäv. Men det skall jag fixa till senare. Har nu fört över kartan till TRS2006 så att jag kan bygga klart mitt evighets projekt. hehe. Men lite tågbilder, så länge.
The one and only, noone else, just me. Senast redigerad av Iceplague den 2005-12-31 klockan 04:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Lite nytt från min rutt!
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Ser väldigt fint ut!
Var kan man hitta hängbron? Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Kommer inte ihåg. Hittade den med TRS2004, då satt jag mer eller mindre och letade efter objekt mm, tja jag tror nog att jag letade mer efter objekt än byggde järnväg då, hehe. En till bild lite längre fram på spåret.
The one and only, noone else, just me. Senast redigerad av Iceplague den 2005-12-31 klockan 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]() Citat:
![]() |