![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Noen som vet om hvor jeg kan finne, eller som har dette selv?? (trs2004)
- X2 linx - Ra - BR.161 / EL.15 - noen norske motorvognsett. og annet interesant som ikke ligger på DLS og her på STW.SE Mvh. Kristoffer |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Ra - Finns ej.
Linx - Finns ej, du kan dock ta hem X2000 och måla om de. El15 vet jag inte om det finns eller ej och likadant med övriga norska lok och vagnar.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Når det gjelder å male om X2000 til "linx"...
Skal jeg da gjøre det med "Paint Sheed"?? Jeg vet nemlig ikke åssen jeg får nedlastede matriell inn på Paint Sheed, hvis noen kan hjelpe... Mvh. Kristoffer |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skånsk användare
|
![]()
Det får du göra helt manuellt, det vill säga med paint (eller förhoppningsvis nåt bättre program)
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Höll på med en ommålning av X2:an tidigare, men det har avstannat.
Då jag inte har fått svar på om det är okej med ommålning av ett par andra av hans vagnar som jag har gjort. http://217.197.57.186/forum/showthre...highlight=linx
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hvordan i Paint da??
Med andre ord: Hvordan får man lagt et togsett's sider inn i paint?? Helst forklar fra med pungt, for dette er litt nytt for meg... Men paint kan jeg ![]() Mvh. Kristoffer |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Skånsk användare
|
![]() Citat:
![]() |