![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Så här såg jag ut senast
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2005-10-09 klockan 01:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]() Här är jag då, och det är ett under att tröjan inte är svart i den miljön! (tack Dson för bilden)
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Nja, rör man sig försiktigt så går allt bra. Dessutom är S1:an väldigt fräsch i hytten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Jo, det förstås. Fast egentligen skulle man väl ha burit sitt SJ-blåställ, men det skulle ha varit korkat i sommarvärmen.
![]()
![]() |
#21 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Här är jag litet sur över avregleringen som skedde för några år sedan... ![]()
![]() Hälsningar från Johannez H Senast redigerad av 343kakaII den 2006-02-11 klockan 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Tja, jag gick igenom en massa bilder, men inser nu att jag är väldigt dålig på att ta bild på mig själv. Så jag tog en bild från när jag var ute och vandrade i skogen. Det borde väl vara en okej bild. De andra mer festliga bilderna var jag inte ensman i nån av dem. Eller där jag kanske skulle varit mer seriös. Nåja, får väl duga tills det kommer bättre. hehe
The one and only, noone else, just me. Senast redigerad av Iceplague den 2005-12-18 klockan 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2004
|
![]()
jag var hos min polare för ett tag sedan och tog några bilder med hanns webcam, har en sj men den är sönder. så här e den bästa jag tycker är på mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Ja, eftersom jag inte hittat någon porträttbild med järnvägsanknytning så får det väl bli något helt annat.
Ja, jag gillar att flyga också! Samt fallskärmshoppning och paragliding. Och att fixa med och köra veteranbilar, helst snabba yankee big-blockare. Men mest av allt gillar jag nog ändå att långsegla. Alla pengar har gått åt till mina hobbies och äventyr. Resten har jag ödat på oväsentligheter som mat och hyra... Man skall inte dö nyfiken! Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Hm....
Från vänster: Olaf "Wanna-be" Lindström, som varit på tjejkalas. Tobias ???? (vet ej vad han heter mer) Mattias Andersson (Mattias_train) Simon Bertilsson, märk här att han har samma namn i verkligheten som han heter här. Konstigt va! Hur jag själv ser ut hittar ni om ni går in på följande länk; http://217.197.57.186/forum/showthre...hlight=mf%D6SJ Gissa vem som är jag...
/Erik Götborg Senast redigerad av Erik Götborg den 2007-11-09 klockan 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Härlig bild
![]() Jag kan ju tillägga att Tobias heter Jäderup i efternamn, och här på forumet, är han vfp420b. / Ändrat efter önskmål, Olaf...
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-12-19 klockan 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() 1. Nä, gylfen är inte öppen, men det ser ut så. 2. Jag har inte nyttjat något preparat eller sån skit, endast hyttåkt tmz stunden innan.(ungefär samma funktion månne?) 3. Jag sitter för ofta vid datorn... Erik kunde tyvärr inte medverka på bilden då han tidigare under dagen hämtades av den lokala polisen för "grovt mupperi", enda han inte tog med sig var tröjan som Simon håller i på bilden! Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-12-19 klockan 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag var lite arg där på bilden eftersom Olaf och Erik tog sig turen och åka hytt på TMZ(och vi andra kunde inte följa med) ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Äntligen fick jag lägga upp min bild.
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2006-04-04 klockan 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |