![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Bilder från en av mina påbörjade rutter,då spåren lutade en aning, och svetten lackade sig i hytten
![]() Mera bilder här ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
mycket fint cabby ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för det, denna bana byggs efter vad som dyker upp i huvudet, och det som tar tid är byggnationen av bergen,och sedan en spårläggning med lutning på mellen 4 till 6 grader uppför hela berget till den snart klara timmerstationen.
Denna rutt är bara halvfärdig, och skall sedan länkas ihop med en annan liknande rutt snart.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Rutten ser speciel ut med de höga bergen!, det gillar jag.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Snygga bilder!
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack för credit, har alltid varit lite svag för ånglok och stigande bergsturer,och fick en hel del inspiration från sidan SlugSmasher.
Bygger natruligtvis "modernt" oxå, och då helst gruv- och kolverksamhet, med massa maskiner och tunga lok, och då naturligtvis en massa berg och sjöar,gillar faktiskt byggandet mer än körandet ![]() Tyvärr hade jag en hel del rutter klara (5 st stora) då jag åkte på en formatering, och missade då kopiera de erfoderliga filerna från Trainz 2006 mappen för att få tillbaka rutterna.