![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Ja vad önskar ni er för julklappar?
Själv önskar man sig en ny digitalkamera, fotswitch till gitarrstärkaren m.m. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja denna frågan ställer man sej vart år men det blir aldrig som man önskar sej... Jag har önskat mej vart år FRED PÅ JORDEN och att alla människor får ett värdigt liv att leva. Detta är min högsta önskan, men tyvärr är det väl så att den önskan aldrig kommer i uppfyllelse... Men men, man vet ju aldrig... God Jul Och Gott Nytt År till er alla, med hop om en fröjdefull jul och ett bättre nytt år.... MVH Kenneth
![]() |
#3 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Pengar. Detta för att köpa mig en ny dator, och för att börja bygga modelljärnväg...
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag önskar mig en kompressor, färgspruta, ett nytt stativ, läderhandskar ett fisheye objektiv till min practica (som jag ej använder till tågfotografering)samt "modelltåg-92". Om det blir pengar över tar jag dem också
![]()
![]() Hälsningar från Johannez H Senast redigerad av 343kakaII den 2005-12-20 klockan 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Jag önskar mej en lugn jul med min sambo, och några nya banor till TRS2006
![]() Senast redigerad av knasen den 2005-12-20 klockan 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag önskar mig lite mer till min modelljärnväg. Helst ett Rc lok.
![]()
![]() |
#7 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Själv så önskar man ju sig TRS2006, sen skulle en resa med presentkort från SJ inte vara någon så dum idé.
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Bara ett spontant skämt, men om man tar en titt i tråden om ålder och vad snittet ligger på. Så borde jag ha tänkt först och handlat sedan. Mitt inlägget raderat.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Alla kan göra fel, även jag
![]() Det viktigaste är att göra rätt i slutändan. God jul och gott nytt spår på er allihopa, |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Min önskelista....
1. Kamera med objektiv. 2. Positiva antagningbesked samt mycket annat.
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Önskar själv att mina vänner får en god jul och, som knebert, att alla får det bra. Önskar ingenting speciellt annat än det, egentligen.
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Själv önskar man väl sig... hmmm... inget riktigt "måste ha" grej, men en Psp skulle inte sitta fel då man har en bit att åka på mornarna så har man något att göra.
Sedan hoppas jag på att jag får lite pengar som jag kan spara till mitt S-cert (Segelflygcertifikat) som jag troligen tar i sommar. Jag önskar alla en riktig God jul. Gott nytt år också men det hinner man säga innan nyårsafton (troligen) ![]()
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ett liv har jag önskat mig av tomten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Trainz paketet med svenska tåg 2004 och 2005.
![]() Nya xboxen och massa filmer. ![]() |
![]() |
![]() |