![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Nydligen medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Hej!
Jag "råkade" bli ägare av Trainz på hjul-marknaden i Sollentuna. Med mig fick jag också STWs två CD-ROM. Efter lite letande på nätet hittade jag en svensk bruksanvisning till Trainz. Enligt den skulle man kunna ladda in en hel kattalog (och underkattaloger) med cdp-filer på en enda gång, men jag lyckas inte. CMP anser att kattalogen inte inehåller någon contens(?). Vad gör jag för fel? Måste jag ladda in varje cdp-fil för sig? En annan sak jag undrar över är om det går att köra ett valfrit lok på en valfri bana. Alltså för att "köra igenom" banan/testa ett lok? Det enda jag har fått i gång hitils är att köra senarios (eller vad det heter), men att köra ett RC-lok lyckas jag INTE med. Mvh /Johan |
![]() |
![]() |