![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
har du installerat ScaleRail? ![]() http://217.197.57.186/forum/faq.php?...ts1#faq_scale1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ja =S.....
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
eller "Ja =S..." som i "Ja, tusan, det har jag glömt att göra... " Förstod inte riktigt ditt svar, de filer du nämner är nämligen ScaleRail, de första är texturer och de andra är shapar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Har nu Installerat Scale Rail.
Men det funkar fortfarande inte!!!
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det är samma fel.
Men jag kom på en sak som det kan vara. Texturer har jag inga till Scale Rail. Var får man dem?
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Här!
http://www.3dtrains.com/forums/index.php?showtopic=8592 Vilka texturpaket som behövs kan jag dock inte svara på men laddar du ner ett med träslipers och ett med betongslipers bör du vara garderad. Glöm inte att ladda ner snötexturer. mvh Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
En resa i södra Sverige med Linx [Bildgalleri] | Pson | Off-topic | 9 | 2004-11-01 20:38 |
Lidingöbanan (v0,6) (56K varning) | WWPD | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-08-13 21:40 |
Lidingöbanan - tåg från 30 talet? | Pson | Off-topic | 32 | 2002-09-26 13:25 |