![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#76 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Mycket fint nu men va tusan var det för nått på sista bilden?
![]() |
#77 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Man ser ju redan att de börjar likna svenska landskapen i verkligheten, snygga bilder!
![]() |
#78 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
#80 |
Medlem
|
![]()
tydligen går bygget vidare fast jag tänkte stanna det vid
2 mil få bort fel osv. Men nu har en av dom som är beta testare börjat bygga. Ja jag vet inte riktigt vad bild ett ska vara. Något slags industriområde?!. Jag tänker inte försöka dra kontakleding där. Suck , vissa kan röra till det med spår. Bild 1. Industri något börja på ... Bild 2. Från min grafikkrävande skog.(tydligen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#81 |
Medlem
|
![]()
jag fick ett mail med följande bilder.
Jaha nu ska jag tydligen bygga en stad + målning av marken runt detta. Kul.Jag var ju nästan klar med betan. Men men det ser ju bra ut. Men först ska jag få kartan linjen skickad till mig från herr Kölsche i Wiesbaden Tyskland. Så det tar nog lite tid. Men jag ska inte försöka mig på kontakledingen den får en tredje ta.hehe. Bild .1 Bangård Storstad 2 Bild .2 Bangård Storstad 2;2 Bild .3 Station TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Medlem
|
![]()
Kommer som zip om någon vill ta en närmare titt.
TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag fattar inte hur du lyckas! Det är en otrligt grymm bana ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Medlem
|
![]()
Tack
Hälsningar TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Medlem
|
![]()
banan just nu men jag hittade en blid
på datorn och ja den talar för sig själv. Och inte stod dom STILL heller. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Smart ide
![]() Kul ifall ett gäng RC lok skulle passera ute på gatan ![]() Fina bilder i övrigt
![]() |
#87 |
Medlem
|
![]()
Hej alla,
Ja, som vissa av er vet så byggde jag på denna linjen för ja ca;3-4 månader sedan, den blev nedlagd p g a vissa omständigheter. Jag känner väl, ”ja kanske lite väl sent”, men ändå att jag bör förklara vad som hände. 1. Jag hade vissa beta testare som också bidrog till byggandet. Än av dom, "hade gjort" saker , objekt mm själv som fanns med i linjen. Vilket senare visade sig vara andras jobb som han hade tagit. 2. En la upp bilder på en anan sida från denna linje, visst med lite ändring i den, men kallade den för sin, sådant händer när man litar på folk som man ”känner" nja inte personligen. 3. En del som man även kände något så där i verkliga livet. Som det senare visade sig hade tagit andras jobb, lovade att göra saker till linjen osv. som aldrig blev gjort. Det visade sig att man kände inte dom alls?! Varken deras namn, var dom kom från, inget stämde ... När folk, personer man Ivarfall TRO att man vet vilka dom är ... ja man blir lite besviken när man förstår att dom har hittat på allt. 4 .Fick på det en hel del privata problem i verkliga livet på det så allt med TRS/MSTS fick vara. Hälsingar TW P.S. Att jag skrev detta vara att jag fick ett mail om hur det gick med denna linje Om Admin vill så kan han ta bort denna tråd!!! |
![]() |
![]() |