![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Det tycker jag verkligen
![]() M.v.h ARVID |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
försökte ladda ner DB 420 som nämndes här tidigare, de pendeltåg som går i SLs regi men går ingen fason på de olika delarna, allt som kommr fram i driver mode är ena manövervagnen, har leopold månne varit med om detta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej ett nytt ellok har satts i trafik på linjen det är flåmsabanans El17.
Några bilder under provkörningen av elloket. ![]() ![]() Leopold |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Laddade också ner DB 420. Som just nu är i lackeringsverkstaden. ![]() De problem jag har. Är när man går in i Cabview. Då hamnar jag ute i kanten på bordet istället för i loket/vagnen. ![]() Bengan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Bengan.
Kan vara så att fordonet inte har någon cab definierad, inte ens en för annat fordon. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jo, så är det.
I vagnar så kan man inte gå in i caben, det är väl bara i lok och motorvagnar. ![]() M.V.H Tobias år 2005! ![]() ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() [Johan] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
Har inte kommit så långt på henne ännu.
Loket är inte färdigt, för att jag inte är helt nöjd med böjningen av dom vita och gula fälten på sidan. Sen har jag bara börjat kladda lite på andra vagnen för att få en liten blick över var fälten går ner vid fönstrena. Går inte speciellt fort för mig. Håller kanske på med den 1 timme eller 2 i veckan bara. Så om det blir något, är för tidigt att utlova. Välgjorda texturer till henne, som jag inte vill förstöra. Genom att göra en ommålning som ett hastverk av henne. ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hej bygget går vidare varje dag. Idag har ett nytt lok satts i trafik på min bana det är vida timbers disellok tmy 1122.
Här kommer några bilder på loket. ![]() ![]() ![]() Några bilder på den nya bangården. ![]() ![]() Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Leopold...du har inte tänkt att börja sätta ut hus och träd snart samt att forma landskapet.
Erik Götborg, VD för RTS Trafik GYLLENE REGELN; Så som du vill bli behandlad, skall du också behandla dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Snygga SL-bussar med äkta fronter. Är det egenfotade bilder du använt dig av...? Snyggt! ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]()
OT!
Snygga SL-bussar med äkta fronter. Är det egenfotade bilder du använt dig av...? Snyggt! ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 [/quote] Bara ett enkelt försök på en avlång låda, än så länge. För att se hur det såg ut. Har inte alls ansträngt mig för att passa ihop hörnen. På håll duger dom nog, men kommer man närmare inpå dom. Så ser det förskräkligt ut. Tanken är väl att det ska vara lätt att klippa ut och klistra in nya bilder på bussar från andra ställen här i landet för andra och få dom att passa in på den lilla lådan. Så några avrundade kanter blir det inte frågan om. Har även tänkt mig, att göra ett försök med bilder från olika lastbilar på samma enkla lådor. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Med risk för att göra Leopolds tråd mer OT: Snyggt Bengan!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Hej varför klagar ni på min rutt hela tiden.
Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Admin & STW-member
|
![]()
Om du syftar på Mixerboys svar så avsåg han nog att ge lite förslag på förbättringar. En ruttbyggare får aldrig slå sig till ro och vara nöjd
![]() Lite träd, hus och kuperat landskap som Mixerboy föreslår skulle göra susen. Det blir ödsligt och tomt annars. ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mitt första tåg... | NFS polisen | 3D-design - Trainz | 6 | 2004-01-19 19:07 |
Hallå!!! [Vart är mitt inlägg någonstans?] | vfp420b | Off-topic | 3 | 2003-03-11 13:13 |
Mitt första 3D-objekt | Joel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-02-23 22:31 |
Kan man byta växel mitt i en aktivitet? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-02-03 19:26 |