![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Njaa.. inte vad jag vet, men gå in i kartan, genom att trycka på M så kan du se alla signaler och stationer samt växlar och allt så du vet vart du ska bromsa.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Doooooooh, Här har jag ägt Trainz sedan första version, köpt alla versioner och alltid retat upp mig på hur knapparna sitter för att man skall köra och så kommer ni och säger att man använder numreriska tangentbordet....... Otroligt. Jag börjar alltså bli gammal. Nu blev det ju lätt att köra tågen i Trainz, lika lätt som i MSTS. Tack så mycket.
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Det är nog en smaksak. Jag använder normalt inte det numeriska tagentbordet. Om du öppnar manualen och går till sidan 302 har du en liten lista där.
|
![]() |
![]() |