![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
I Natt var det rena katastrofen i puben!
![]() Det blev ett stort upplop i dubliner det var verkligen inte roligt!!! ![]() ![]() ![]() Djurgårdfänsen var puckade men jag kan inte mostå varför kommer dem och bråkar tvi![xx(] Hammarby har sin egen sätt inte skulle Djurgårdarna bekäfta och svära åt dem. Djurgården har också sin grej. Då skulle det inte ha tillåtelse att göra upplop och behandla Hammarbykillarna på ett brutalt sätt!!! ![]() ![]() Ska upplopet börja i pubar och krogar. Jag skulle aldrig sätta igång ett upplop i en trevlig pub! ![]() ![]() Tyker ni att några av det valfria laget kan behärska sej? Bidra gärna. Glenna ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur hittar jag detta lok? | MatsH | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-12-12 00:41 |
Förklara detta! | hgkn | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-03-29 00:27 |
Vad betyder detta error på svenska? | Pursche | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-08-15 18:54 |