![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Gräset finns inte på Svenska tåg 2005 Cd´n ?..!
![]() |
#3 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Tror att du hittar detta gräs här: http://www.trainzitalia.com/mdpro107...wnload&sid=102
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Följande material som stolpar o liknande är tyvärr inget gratis nerladdningsmaterial, utan du får inskaffa dig Svenska Tåg 2005 =) För er som följer mitt bygge så har jag inte kommit så långt, jag har tyvärr inte haft tid, och sen flög man på en förkylning. Men nu har man fått nya friska tag och lite insperation till och bygga vidare. På återseende! PS. Glöm nu inte melodifestivalen ikväll, en stark favorit just nu är Kikki Danielsson med "idag & imorgon" DS.
André Bergkvist "skånerutten" ![]() Senast redigerad av andre_bergkvist den 2006-03-11 klockan 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
[quote=andre_bergkvist]Precis som Erik Götborg skriver så hittar du gräset på http://www.trainzitalia.com/mdpro107...wnload&sid=102....
Följande material som stolpar o liknande är tyvärr inget gratis nerladdningsmaterial, utan du får inskaffa dig Svenska Tåg 2005 =) För er som följer mitt bygge så har jag inte kommit så långt, jag har tyvärr inte haft tid, och sen flög man på en förkylning. Men nu har man fått nya friska tag och lite insperation till och bygga vidare. På återseende! quote] Jag har Svenska Tåg 2004 och 2005! Och jag har stolparna också.. Hur går det med Skånerutten nu andre_bergkvist?
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ha de!
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Här kommer nya bilder av Landskrona "nya" station... Inte kommit så långt, har inte så mycket tid längre till och hålla på med det här. Hoppas att jag får mer av det under vintern. Håll till godo (:
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag börjat bygget igen på "skånerutten".
Änsålänge är bara banan mellan Häljarp - Landskrona - Glumslöv - Rydebäck byggd. Nya tuffa tag mot Ramlösa - Helsingborg ![]() Håll till godo med nya bilder som snart kommer i ny skepnad!
![]() |
#9 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Det ser mycket fint ut men jag kommer inte att kunna köra banan...
men vill så gärna det!!