![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vann rätt låt iår? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 21.31% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 78.69% |
Antal röster: 61. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#17 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Melodifestivalen är inte lika med schlager. Innan hette det ju schlagerfestival, men ändrade namn och koncept för att just få in en bredare musik i programmen.
Carola är en otroligt duktig sångerska och artist, men hon har aldrig slagit nere i Europa. BWO och Andreas Johnson är samtliga kända i stor utsträckning utanför Sveriges gränser. Startfältet i sig var väldigt starkt i år, och jag får önska Carola lycka till, men tror ändå att BWO och Andreas haft större chans.
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
pudlarna borde vunnit... carola skulle nog inte vunnit om tidningarna inte hade skrivit så mycket om henne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() Citat:
![]() Undrar varför Carola ställer upp när hon ändå kommer åka ut i KVALET ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker lugnt att pudlarna skulle vunnit. De hade den klart bästa låten! Carola har ju iofs en låt som är liknande de som vunnit de senaste tävlingarna, men inte bra. Skönt att finland iaf skickar riktig musik till tävlingen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2005
|
![]()
Jag höll på "Sing for me". Tyckte det var mycket Beatles över den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#23 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
så fan heller (ursäkta för svordomen) Andreas jonsson skulle ha vunit inte carola hon är skit dålig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Bara att inse att Carola är stor i såna här sammanhang och på det viset var det utan tvekan rätt låt som vann. Att skicka ner någon grön för att göra ännu en "Las vegas" som någon påpekade tidigare, hade inte varit speciellt lyckat. Jag tror att Carola kommer lyckas riktigt bra, det finns verkligen utstrålning och en bra röst i den människan - sånt kommer man långt på i Eurovision.
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Carola suger ju häst****, sen att hon är en sat**s kyrkomänniska så därmed sjönk mitt fötroende till = 0 för henne, inte nått nytt, men det är skam att en sådan person får ställa upp på nått dyligt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Labonte: Jag skulle vara mycket tacksam om du respekterade min tro.
Att du sedan kallar Carola för en sat**s kyrkomänniska visar ju hur okunnig du är. Hur lite man än tror, så är det fortfarande en viss skilldnad mellan begtreppen sat**n och Gud. Det är totala motsatser.
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
jag respekterar allt å alla (nästan) men något jag har svårt för och det är när några försöker "prakka" på andra samma tankar lr idéer
angående sa*an och G*d, totala motsatser javisst, men samma fabler, kunde lika gärna varit bamse, nalle puh eller kalle anka, samma sak fabler är va det är, respekterar du inte att jag tycker det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Allting är bara mög man ska ej tävla i musik
![]() //Tobbe! ![]()