![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
MSTS-dödare tvivlar jag på. MSTS kommer förmodligen fortfarande vara mer realistiskt eftersom att det är en "riktig" tågsimulator. Sedan är jag rädd att ska man ha allt godis kommer Trainz bli väldigt dyrt i slutändan...jag tror att båda har sina fördelar och sina nackdelar.
Sedan när jag har prövat Trainz kanske det låter annorlunda, det får vi väl se... Karl B. VBK-0109 Stockholm karl_bruno@hotmail.com ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Beta testning efterfrågas | KMW | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2005-03-02 22:53 |
X2000 Photorealistic Beta Online! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-02-14 00:43 |
Linx activity för KMJ-route-v.2 (Beta) | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2002-10-22 16:33 |
Screenshots från Ultimate Trainz (beta) | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2002-09-26 18:58 |
Ännu mera TGV... (många bilder) | Dm3 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-09-22 22:55 |