Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2001-11-19, 21:13   #11
Jonte
Senior Member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Stockholm, , Sweden.
Inlägg: 324
Skicka ett meddelande via ICQ till Jonte
Standard

Jag menade att ett välgjord grafikmotor ska ha flera steg, med en så bra bredd som möjligt där man ska kunna köra på långsamma datorer samtidigt som snabba datorer ska få ut så mycket som möjligt av spelet.

Många programmerare belv lata när DirectX kom ut, det är ovanligt att se en bra grafikmotor nuförtiden, den klart bästa är den Svenska motorn Lisa som användes i spelet Ignition...


Jonte
Jonte besöker inte forumet just nu  
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" lan Trainz - Allmänt om Trainz 7 2004-02-23 18:40
Hjälp önskas... RapidHO Trainz - Allmänt om Trainz 4 2002-11-13 10:07
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen agdor Trainz - Allmänt om Trainz 1 2002-07-16 22:20
Stora nyheter om SP3 - Aktiviteter i Trainz! Fredrik Trainz - Allmänt om Trainz 14 2002-04-12 09:07
Veckans nyheter hos Auran Trainz 3/10-01 Fredrik Trainz - Allmänt om Trainz 3 2001-10-03 17:31



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:27.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009