![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Jag menade att ett välgjord grafikmotor ska ha flera steg, med en så bra bredd som möjligt där man ska kunna köra på långsamma datorer samtidigt som snabba datorer ska få ut så mycket som möjligt av spelet.
Många programmerare belv lata när DirectX kom ut, det är ovanligt att se en bra grafikmotor nuförtiden, den klart bästa är den Svenska motorn Lisa som användes i spelet Ignition... ![]() Jonte |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-02-23 18:40 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 10:07 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |
Stora nyheter om SP3 - Aktiviteter i Trainz! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2002-04-12 09:07 |
Veckans nyheter hos Auran Trainz 3/10-01 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2001-10-03 17:31 |