![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#346 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Snyggt värre TW,fick du till det med broms spaken?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
Vad gäller bromsspaken så är den inte animerad. Hytten blev Version 0.9. Men det kommer en uppdatering på den efter sommaren. Vad gäller V65 lok så ska jag ta en titt på det. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Synd f.ö att du inte fick till animeringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Medlem
|
![]() Citat:
upp min Rc1-4 hytt ? Jag tror att Micke på banbyggarna har annat för sig just nu. Så finns det någon mer som jag kan skicka hytten till och som kan lägga upp den. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Du kan skicka dom till mig på:
mazz(byt_ut_till_kanelbulle)banbyggarna(byt_till_p unkt)se Jag ser till att dom kommer upp på servern först, återkommer med när dom kommer upp. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag gör så, tack för hjälpen. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Medlem
|
![]()
Tw: Är det okej om jag försöker skapa en B hytt med hjälp av dina hytter?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Position ( xxxx ) Direction ( xxxx ) Position ( xxxxx ) Direction ( xxxxx ) Position ( xxxxx ) Direction ( xxxx ) i cfv filen för hytten. Alltså bakåt hytten eller vyn för det om man säger. Kan ha fattat fel, men vad vill du, förstår inte. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja du kan ju göra vad du vill med saker på din egen dator, Men "sparkande foten" om du tänker lägga upp hytterna eller en uppdatering till dom, inkludera delar från dom, osv... så vill jag förts godkänna det, och det kan vi ta med e-mail. Vad gäller E-mail så har jag nu på ett tag ej tillgång till det pga lite andra saker att göra så om du eller någon annan skickar något så lär jag inte kunna svara på det före 10 juni. Hoppas att du lyckas med... vad du nu gör. Hälsingar TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() -Klart slut! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Medlem
|
![]() Citat:
TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Medlem
|
![]()
Hej "mitt i sommaren" !
Jag har lite frågor om dom hytter som finns på banbyggarna.com Först undrar jag hur många av er som använder dom? Fråga två Undrar lite vad ni tycker om ? Sedan; 1. Vad är bra dåligt med dom. 2. Förslag på hytter 3. Förslag på uppdateringar 4. Fel osv... Jag har själv tänkt att göra något med alla hytter men Iförsta hand Rc1-4 hytten. Jag har fått några mail om att natt versionen på Dm3 hytten inte fungerar, att "bitarna" delarna i hytten så som front / höger / vänster inte kan visas i simulatorn. Jag har själv testa hytten både innan och efter att den blev upplagd på banbyggarna.com och hittar inga fel. Någon som känner igen det ? Glad sommar på er ! TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jag använder RC-6 hytten och tycker den är underbar. DM-hytten fick jag inte att fungera riktigt, saknade bl.a. sidovyer
|
![]() |
![]() |