|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2006-05-13, 18:07 | #16 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
Danmark 2000
Citat:
Jag har försökt med de flesta länkar till linjen men det är ingen skillnad på dom. Man får bara 3kB/sek och inget mer, förr när man plockade ner saker från ts-ef.com så fick man en vettig nedladdningshastighet, men nu så går det knappt. På alla andra sidor runt, 40kB/sek, utom på ts-ef.com och det började för runt 3 månader sedan innan fungerade allt, så det måste ha hänt något med sidan. TW |
|
2006-05-13, 19:32 | #17 |
Guest
|
Sidan laddar väldigt segt för mig också, men i TS-EF-forumet så har tydligen TS-EF utsatts för en spamattack, så det kan vara ett försök till att sidorna drabbats av hackers. (Inget ovanligt med danska sidor just nu med anledning av vissa karikatyrer om en viss profet!)
Kan vara orsaken till att det går segt att ladda ner... Skicka ett mail till webmaster Erich Falesteen så kan han säkert tala om orsaken varför... (Sist var TS-EF tvungna att "strypa" nedladdningshastigheten p g a för många som ville hämta samma sak, servern blev överbelastad, troligen är det samma sak nu med...) Senast redigerad av Byggare Bob den 2006-05-13 klockan 19:40. |
2006-05-13, 19:43 | #18 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2002
|
Från Train-sim.com har jag c:a 75 kB/sek i snitt (jag har first class mebership) men från Ef... max 3
detta på en telia lina med 2 mB Gerry |
2006-06-17, 00:15 | #19 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
Hei Hei
Jeg meldte meg inn som VIP-medlem på tog-sim.dk og fikk lastet ned DK2000 Versjon E ( med sidebanen til Sønderborg) på 15-20 min |