![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu finns SP1 att ladda ner.
Spar er själva några gråa hår! Läs denna tråd, särskilt andra posten innan ni börjar. http://forums.auran.com/trainz/forum...hreadid=118082 Denna mening är VIKTIG "You will need to install Service Pack 1 on a fresh installation of TRS2006. A fresh installation means you have reinstalled TRS2006 and not launched it. You will need to backup any custom content including maps you have made or modified before uninstalling TRS2006." Som sagt var. LÄS och förstå innan ni börjar. Kanske något kan göra en sammanfattning på svenska, jag hinner inte.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
"SP 1 måste installeras på en färsk 2006-installation. En färsk installation innebär att 2006 har avinstallerats och sedan återinstallerats utan att sedan ha använts. Man måste göra backup på allt custom innehåll, egna rutter och kartor innan man avinstallerar 2006." Jag skulle gärna översätta hela Aurans installationsinstruktion men har det ganska hektiskt för tillfället så kanske att någon annan hinner bättre just nu? Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej! Laddade ner SP1 inatt. Nu har jag en fråga. Vilka mappar ska jag ta backup på i Auran\TRS2006?
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Localmappen bör räcka.
Håkan |
![]() |
![]() |