![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
hej! jag skulle vilja köra mer online med trainz 2006. men jag har inga kompisar på listan. köra tåg fram och tillbaka till mig själv känns ju rätt meninslöst =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Lägg till mej med, men e inte inne så ofta xD! Heter på online chat victor_s (om ni undrar så var det pappa so mgörde mitt acc på trainz offesiella hemsida när det första kom ut xD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
ska bli! =)
jag heter med samma här som i spelet. Senast redigerad av Joel den 2006-07-03 klockan 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Mig med. daniel942
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
jag har problem med att lägga till folk som har understräck i sina namn. vad beror det på? jag hoppar in på north delen i den inbyggda iportalen. hoppas nån joinar på south. vore skoj att testa Senast redigerad av Joel den 2006-07-03 klockan 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare Metal_henke
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Vad babblar du om?
![]()
![]() |
#9 | |
Tidigare Metal_henke
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Melin-......
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
synd att du gav upp daniel. jag var typ 100 meter från portalen när du inte orkade längre att testa. =(
jag kommer köra tidewater north en stund. hoppas nån har lust att köra södra. =) Senast redigerad av Joel den 2006-07-03 klockan 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
blev ensam tyvärr. Undrar om nån känner till bra banor som man kan ladda ner från cmp för iportal. Tidewater north och south är inte speciellt roliga. speciellt inte för den som ska vara south. helst banor där det går få tag i sakerna i cmp utan att få massa saker som är borta. vore tacksam för förslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Pursche heter jag när jag är 'online'.
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
jag addar dig purshe. hoppas nån är online. =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Fråga?
Om jag skickar över ett lok till någon annan som denne inte har installerat vad händer då? Och klarar portalerna av LARS last? |
![]() |
![]() |