![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Loket syns inte, jag fick ett tåg emd endast vagnar. LARS vet jag inte, det får vi prova.
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
har försökt ladda ner så mycket av lars jag bara hittar. deras hemsida där man kan ladda ner rubbet funkar ju inte tyvärr. har bara hittat lite. hade varit skoj att köra lite stål och sånt. CGD...heter du så även online...så fall kan jag ju alltid adda dig =) förhoppningsvis får jag mina svensta tåg 2004 och 2005 nästa vecka. vi får väl se.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Melin1971 gå in på online chaten!
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]() Citat:
Det finns dessutom massor med LARS vagnar och andra tillbehör på DLS. Det mesta är dock USA baserat, men jag kör nästan uteslutande USA tåg. Det är kul att försöka ta sig över Marias Pass med tåg på runt 70-90 tunga vagnar dragna och puttade av ett helt koppel lok. Jag kommer dock inte så lång innan kopplen brister. Mer träning behövs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
|
![]() Citat:
jag har nog varit online i 6 timmar...inte en enda har varit online. dig såg jag ett kort ögonblick. tror jag missade ditt mess ett kort ögonbklick. när jag svarade svarade inte du..sen gick du off line =( attans |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Vad tror ni om att dela upp Razorback classic i olika delar med I-portalen och använda den som spelplan? Den är stor nog för åtminstonde 4 olika spelare och vill amn ha mer så får man väl lägga på andra linjer (iportaler) där spåren tar slut.
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
jag hänger på.....heter mindion i spelet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Medlem
|
![]() Citat:
låter som en utmärkt ide. men jag har inte köpt razerback classik. eller menar ni den som är i spelet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Det har hänt lite. Vi är 4 st som är sammanlänkade just nu. jag kör på Bhj där jag lagt till ett kolkraftverk. En utmärkt och proffsig gjord bana.
Mindion kör Racorback Classic, den norra delen och centrala delen. melin tror jag använder Montana Link eller något liknande. Victor_c kom in idag med en ombyggd bana som jag inte kom ihåg namnet på. Än så länge så kör vi bara tåg fram och tillbaks. Det vore dock bra om man vet vad varje bana behöver. Lite info om min banan finns på http://svttl.pursche.se/BHJ_hp.pdf och kan ses och skrivas ut om ni har Adobes acrobatreader installerat.
M v h /Pursche Senast redigerad av Pursche den 2006-06-29 klockan 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Hej! på er tåg-fan.Jag håller på å bygger ut en rutt som Säbyholm ja tänker bygga ut den rutten lite.Så ja tänk om ja kan lägga till er.
MVH GUBBEN50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
japp jag kör montana rail link. och jag håller på att bygga ut den för det fanns inga fabriker orginal. när jag är klar får jag med lägga ut en fil så de ni ser var jag behöver och exporterar. Gubben50 som det är nu är alla välkomna. bara det att vi får skicka tåg mellan varandra som ska till nån annan. går inte ha precis alla på iportals. blir väldigt många iportals då =) tror mindion har ett ton såna just nu. jag kommer alltid kalla min portal för in kommer bara ha en portal för in. sen har jag lagt till 3 st som går till andra. Montona rail link har trippel spår som går ingenstans. alltså klockrent för just iportal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
som det ser ut nu så är det detta som gäller för min bana.
jag kan leverera: Lumber Passagerare Grain Flourbags Barly 20 contatiners 40 containers Woodships post för de med svenska tåg Jag behöver: Generalgods Logs Kol Wheat Oats passagerare kankse även lägger dit en torvmosse med. men jag får se. blir till Edit den är om jag gör det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
som det ser ut nu så är det detta som gäller för min bana.
jag kan leverera: Lumber Passagerare Grain Flourbags Barly 20 contatiners 40 containers Woodships post för de med svenska tåg Jag behöver: Generalgods Logs Kol Wheat Oats passagerare kankse även lägger dit en torvmosse med. men jag får se. blir till Edit den är om jag gör det. sen vore jag tacksam om nån kunde tala om vilka vagnar det gäller för att få flourmill att funka. den tar inte emot mina barly vagnar. och jag vet inte vilka vagnar det gäller för Wheat och oats. när det gäller flourbags antar jag det är flatcar som gäller. Senast redigerad av Joel den 2006-07-03 klockan 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
hej där melin1971.
Är det USA tåg du kör med nu? Täckte sätta upp en bana som passar, men har just nu en med Australiensiska tåg. Den kan sicka kol men vil ha brännolja till gruvan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() |