![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
|
![]() |
#13 |
Junior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Jo jag är inne på samma linje. Roligt att det fungerar för dig med stor layout. Om jag bara kunde förstå varför jag får problem med min 135 bb-layout. I och för sig är det lättare att jobba med mindre delsträckor på 50 km. Tåget stannar ju på ändhållplatsen för varje delsträcka, så det kan kännas naturligt att ladda in nästa delsträcka på stationen än ute på linjen. Gäller ju bara att se till att nästa delsträcka innehåller samma tågset...
Malmö-Eslöv är kanske inte så spännande sträcka, men ett i allafall ett genomförbart test där jag kan åka ut och fotografera sträckan (bor ju mitt emellan i Lund). Jag undrar var landets mest spännande spårsträcka finns? Lasse |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Färdig norsk terräng.... | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 14 | 2004-08-15 19:22 |
Äntligen | pussgurkan | Off-topic | 13 | 2003-08-18 10:27 |
C13 Grön Snart Färdig! | sjonas | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2003-07-29 11:51 |
Äntligen kommit igång med tunnelbane rutt!! | DV12 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-11-12 13:43 |
Äntligen Tunnelbana till Train Simulator! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-10-22 18:51 |