![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#121 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Underbart, Mazz!!!
![]() Ser mycket, mycket bra ut.
![]() |
#122 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Gillar givetvis att 250 meterskurvorna hamnar på skroten ![]() Lycka till med bygget ![]() Magnus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() ![]() Japp, 250m-kurvorna vete tusan varför dom gödslat med från början, hade väl inte varit svårare att bygga me vettigare radie... nåja, nu åker dom väck iallafall, frid över deras minne... De flesta spåren blir utbytta... Japp, vi bestämde oss för ScaleRail till slut... ![]() Så, i och med detta, så kan man väl säga att JBJ2 kommer innehålla lite känslor från GDSJ, JBJ, KMJ, Morvan, LLJ på en o samma gång... ![]() Hoppas det låter bra i era öron oxå... ![]() Senast redigerad av Mazz den 2006-07-22 klockan 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser mycket bra ut Mazz och Hawk!
Är det "pink" banvallen du använder? Gillar inte riktigt den och inte dom andra i SR heller. Skulle behövas en custom-version...
![]() |
#126 |
Medlem
|
![]()
Väldigt tjusigt Mazz och Hawk...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack!
![]() Ja, det är pink-texturen jag använder och jag håller med dig helt, ingen av dom är riktigt bra... Den här tycker jag är den bästa av dom, men på önskelistan står definitivt en svenskare variant... |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Hedersmedlem
|
![]()
Äventyret fortsätter... Törevalla tror jag inte ni riktigt kommer känna igen på spåren iallafall...
![]() Miljön är rå än så länge... |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Det ser mycket fint ut Mazz.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack Sparkfot!
![]() Det rullar på bra med bygget. Jag som tycker det är kul me spår o bangårdar och ritningar o fix, kan inte låta bli att ladda upp den här "stämmnings-kartan" på JBJ2... ![]() De gröna tile-arna är 100% nya-lagda spår (12 mil, typ) och den gula är nya spår för JBJ2, men det är Hans nya godsbangård i Bjusjöhamn, nästan orörd. Anledningen till att jag lägger om hela rasket (bara hälften kvar, juuu... ![]() ![]() Så ungefär då, så här långt... ![]() EDIT 2006-08-12 Kommit lite längre, kan man säga 2/3-delar klart nu, tro? Uppdaterat kartan iallafall. Senast redigerad av Mazz den 2006-08-14 klockan 02:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Mazz Om det inte fanns sånna som du som lägger ner en sjukt massa fritid på att bygga nya rutter och liknande till msts så vore msts så sjukt tråkigt men det är jue tack vare dig & alla andra som bygger till msts som gör att det fortfarande är kul att hålla på med. Så fortsätt gärna att bygga saker till msts som gör spelet mer motiverat roligare att spela.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja jag kan bara hålla med föregående talare.......... ![]() MVH Kenneth
![]() |
#134 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack för trevliga kommentarer!
![]() Spårtexturen har Json målat om, törs jag gissa att inspiritationen kom lite från Pierres spårmålning... ![]() ![]() Så småningom, när spåren är lagda, så ska jag ge mig på och "Mosaika" de spårnära områdena, så att man bryter de skarpa kanterna mellan spår och den frodiga gröna terrängen... Äventyret fortsätter... ![]() Senast redigerad av Mazz den 2006-08-06 klockan 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
WOW, den spårtexturen var snygg som s.... Har ni lust att dela med er av den? Jag fick inte till "min", måste göra nått fel!?????