![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Hej,
Idag så köpte jag Microsoft Flight Simulator 2004 och jag behöver hjälp med att lägga in plan till FS2004 från denna sidan:http://www.fsnordic.net/Files/New Tacksam för Hjälp ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Tips:
1. Börja med att flyga Cessna 172 2. Har du ingen joystick? Då är det på snutt omöjligt att flyga.. 3. Ett annat tips är ju också att Fråga på andra ställen än detta tåg-forum. EDIT: Efter Tobias inlägg tänkte jag lite till, men jag ville verkligen inte klanka ner på dig! Ta det bara som ett tips! Sen har du ju svaren därnere ![]()
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2006-12-27 klockan 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
"SKIT FULLSTÄNDIGT i att ladda....", speciellt denna. Om du vet, så säg det istället för att "trycka ner" honom!
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
jag började med de stora planen går väll så där
Öppna disken där du har installerat förmodligen C sen program-Microsoft games-Flight simulator 2004-aircraft sen lägger du det där... Det var väll inte svårt daniel... PS det här är OT Ds |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hejsan!
Först unpackar du filen med tex Winrar till skrivbordet. då borde du ha en mapp som heter samma som winrar filen. öppna den så ser du nog en mapp som heter som flygplanet. öppna den och kolla så att allt finns. ska vara följande.(panel,sound,modell,textures* detta är mappar sen ska du ha en cfg fil, en air fil, och kanske en readme, i vissa finns det också guage och effect mappar. dom ska du kopiera och klistra in i FS huvud mapp, sen tar du hela mappen innehållande panel mm och lägger den i FS Aircraft mapp. sen startar du spelet och tar planet i select aircraft. Hoppas detta hjälper dig. MVH Martin
![]() |
#6 | ||
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jaha, har du skaffat dig en mic då?
![]()
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Edit: Ska väl säga en liten ursäkt.. Prob. när jag skriver så postar jag först och tänker sen ![]()
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2006-12-27 klockan 23:03. Anledning: Svar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hade det inte varit bättre att tänka först och skriva sen???? MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#11 | |