Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-01-08, 07:12   #16
Rasmus96
Medlem

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av X2-lover Visa inlägg
Ja jag kan gärna länka till flera inlägg och trådar där Fargus klart och tydligt blivit utstött från gruppen. Säg bara till så kan jag länka dessa. Ni verkar alla irriterade på Fargus. Såfort han ställer en fråga så blir många irriterade och det gör mig riktigt besviken. Många av er är ju för fan vuxna så då kan ni väll ha lite tålamod med Fargus som är betydligt mindre än er vuxna. Ni borde vara ett gott föredömme istället och genom att ta hand om varandra så skapar vi både en sammhörighet i gruppen och en mycket bättre stämning här på forumet.
Vad är detta? Fattar inte någonting vad menar du X2-lover?
Rasmus96 besöker inte forumet just nu  
Gammal 2012-01-08, 09:23   #17
X2-lover
Medlem

Reg.datum: Dec 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rasmus96 Visa inlägg
Vad är detta? Fattar inte någonting vad menar du X2-lover?
Nej jag håller med dig Rasmus96, du verkar inte förstå "fatta" någonting. För att du kanske ska förstå den här gången så tar jag den här saken med dig en gång till: Fargus har varit avstängd från PM sedan i somras och jag undrar varför avstängningen har hävts ännu. Jag tycker det är dags för Fargus att få en ny chans att kunna använda PM igen. Men det beror helt klart på om en moderator går med på detta att ge Fargus en ny chans?

Förstår du nu då?!
X2-lover besöker inte forumet just nu  
Gammal 2012-01-08, 09:43   #18
Rasmus96
Medlem

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Citat:
Nej jag håller med dig Rasmus96, du verkar inte förstå "fatta" någonting. För att du kanske ska förstå den här gången så tar jag den här saken med dig en gång till: Fargus har varit avstängd från PM sedan i somras och jag undrar varför avstängningen har hävts ännu. Jag tycker det är dags för Fargus att få en ny chans att kunna använda PM igen. Men det beror helt klart på om en moderator går med på detta att ge Fargus en ny chans?

Förstår du nu då?!
Vad är det för fel på dig? Först kritiserar du mina bilder på ett negativt sett och sedan skriver du nästan att jag är "dum i huvudet" får man känslan av. Tycker detta inlägg känns lite obehagligt och du verkar vara irriterad på mig trots att jag inte ens vet vem du är. Förklara gärna vad du vill få ut av detta?

Jag har ingenting emot dig så och du får gärna vara medlem här, men du bör ändra din attityd mot folk. Annars kommer du nog inte vara så välkommen här.
Rasmus96 besöker inte forumet just nu  
Gammal 2012-01-08, 11:33   #19
Fredrik
Admin & STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Nu börjar jag bli väldigt trött på dig x2 lover. Skärp till dig nu eller så sätts det en ban på dig också.

I en rad trådar har du haft väldigt dålig attityd och varit taskig mot medlemmar här. Varför inte ta det lite lugnare och framför allt vänligare
Gammal 2012-01-08, 13:28   #20
Micke.L
Tidigare Traindriver94

Reg.datum: Aug 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Citat:
Ja jag kan gärna länka till flera inlägg och trådar där Fargus klart och tydligt blivit utstött från gruppen. Säg bara till så kan jag länka dessa. Ni verkar alla irriterade på Fargus. Såfort han ställer en fråga så blir många irriterade och det gör mig riktigt besviken. Många av er är ju för fan vuxna så då kan ni väll ha lite tålamod med Fargus som är betydligt mindre än er vuxna. Ni borde vara ett gott föredömme istället och genom att ta hand om varandra så skapar vi både en sammhörighet i gruppen och en mycket bättre stämning här på forumet.
Ja men länka på då? Annars blir dina ord bara tomma om du inte har några bevis.

Dessutom tjatar du hela tiden om att vi ska vara snälla mot fargus och ge honom en chans osv. Har du tänkt på hur du precis betedde dig mot rasmus96? Tycker du att du var snäll där?

Sluta kasta sten i glashus och bete dig mot oss som du vill att vi ska bete oss mot dig.
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu  
Gammal 2012-01-09, 02:30   #21
X2-lover
Medlem

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Micke.L Visa inlägg
Ja men länka på då? Annars blir dina ord bara tomma om du inte har några bevis.

Dessutom tjatar du hela tiden om att vi ska vara snälla mot fargus och ge honom en chans osv. Har du tänkt på hur du precis betedde dig mot rasmus96? Tycker du att du var snäll där?

Sluta kasta sten i glashus och bete dig mot oss som du vill att vi ska bete oss mot dig.
Ja vi kan ta det i PM.
Gammal 2012-01-09, 08:18   #22
Micke.L
Tidigare Traindriver94

Standard

Citat:
Ja vi kan ta det i PM.
Nej, visa länkarna här! Du anklagar ju en "grupp" för att stöta ut honom, då är det väl bra om alla kan se vad du syftar på?

Ska bli spännande att se om du verkligen kan bevisa din åsikt med några länkar, för det låter som rent skitsnack.

Senast redigerad av Micke.L den 2012-01-09 klockan 08:24.
Gammal 2012-01-09, 08:49   #23
X2-lover
Medlem

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Micke.L Visa inlägg
Nej, visa länkarna här! Du anklagar ju en "grupp" för att stöta ut honom, då är det väl bra om alla kan se vad du syftar på?

Ska bli spännande att se om du verkligen kan bevisa din åsikt med några länkar, för det låter som rent skitsnack.
Du ska få se, du ska få se. Sanningen kommer att komma fram om hur elakt ni behandlar andra medlemmar här på forumet!
Gammal 2012-01-09, 18:56   #24
Micke.L
Tidigare Traindriver94

Standard

Men kom igen då. Fram med bevisen istället för att snacka skit och skicka PM.

PM till mig
Citat:
Ursprungligen postat av X2-lover
Vad är problemet med dig? Lägg ner nu för fan!
Eller är du rädd för att sanningen ska fram om fargus eller?!!!.
Du klankar ned på Rasmus och säger att han inte fattar, men den som inte verkar fatta är du. Jag har berättat för dig att mitt problem är du och ditt beteende.

Kan du visa länkarna där vi mobbar/stöter ut fargus nu? Ett inlägg i denna tråden till från dig (eller PM) som saknar länkar till trådar där vi stött ut fargus, och jag kommer aldrig någonsin tro på att det du säger är sant.

Men jag antar att det är som folk redan konstaterat, du är bara ett troll som vill ha uppmärksamhet.
Gammal 2012-01-09, 20:29   #25
Totte
Hedersmedlem

Reg.datum: Mar 2002
Standard

Jag tycker att ni ska sluta hacka på varandra. Hjälp nya medlemmar istället att komma på rätt fötter. Förlåta varandra är bästa sättet att bevara forumet.
Totte besöker inte forumet just nu  
Gammal 2012-01-09, 20:39   #26
Micke.L
Tidigare Traindriver94

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Totte Visa inlägg
Jag tycker att ni ska sluta hacka på varandra. Hjälp nya medlemmar istället att komma på rätt fötter. Förlåta varandra är bästa sättet att bevara forumet.
Självklart ska man hjälpa nya medlemmar på fötter, men det finns en gräns för hur illa man får bete sig.

Jag kan absolut förlåta X2 om h*n slutar snacka skit om att vi medlemmar "mobbar" fargus och om X2 håller en trevligare ton mot andra medlemmar i trådarna.
Gammal 2012-01-12, 17:26   #27
X2-lover
Medlem

Standard

Jaha Micke.L vi kan ju ta och börja med att diskutera detta då.

Detta skrev ekankal i "Pisstråden" Synd att trainz guden skulle visa sig vara en så taskig person.

Citat:
Du kan tydligen inte läsa heller, vart står det att du inte får skriva?

Men du skriver som en riktig kratta, fattar nada av vad du svamlar om när det gäller skorna.
Pratar du lika konstigt oxå?
Gege skrev detta i "Pisstråden"

Citat:
Alltså vad är det här? Läser du överhuvudtaget igenom vad du skriver?
Gege du som tar så snygga bilder, varför ska ni vara så elaka mot stackars Fargus?
Så gege och ekankal som fattar nada jag ska ta och berätta vad allt handlar om eftersom ni inte verkar fatta det.

Fargus skriver att han hade fått skoskav när han satt vid datorn. Fargus tyckte inte om detta för det gjorde ont och han undrade hur länge han skulle behöva stå ut med smärtan.

Sparkfot skriver då: Men ha inte skor på dig inomhus då?

Fargus svarar då och skriver att han hade ett par skor som var gråa men de var lite för stora så han fick byta till ett annat par som passade hans fötter lite bättre. Jag förstår klart och tydligt vad Fargus skriver men det verkar inte gege och ekankal fatta.

Till gege och ekankal, Jag tycker det är jävligt fel att sparka på dom som redan ligger!

Du Fargus! Bry dig inte om dom du får skriva hur mycket du vill på detta forum.

Senast redigerad av X2-lover den 2012-01-12 klockan 17:30.
Gammal 2012-01-12, 17:29   #28
fargus
Medlem

Reg.datum: Jan 2010
Unhappy

Citat:
Jaha Micke.L vi kan ju ta och börja diskutera detta då.

Detta skrev ekankal i "Pisstråden" Synd att trainz guden skulle visa sig vara en så taskig person.

Gege skrev detta i "Pisstråden"

Gege du som tar så snygga bilder, varför ska ni vara så elaka mot stackars Fargus?
Så gege och ekankal som fattar nada jag ska ta och berätta vad allt handlar om eftersom ni inte verkar fatta det.

Fargus skriver att han hade fått skoskav när han satt vid datorn. Fargus tyckte inte om detta för det gjorde ont och han undrade hur länge han skulle behöva stå ut med smärtan.

Sparkfot skriver då: Men ha inte skor på dig inomhus då?

Fargus svarar då och skriver att han hade ett par skor som var gråa men de var lite för stora så han fick byta till ett annat par som passade hans fötter lite bättre. Jag förstår klart och tydligt vad Fargus skriver men det verkar inte gege och ekankal fatta.

Till gege och ekankal, Jag tycker det är jävligt fel att sparka på dom som redan ligger!

Du Fargus! Bry dig inte om dom du får skriva hur mycket du vill på detta forum.
mm, det var inte snällt att skriva "men du skriver som en riktig kratta"

Gillar Taurus loket

Ett stor Michael Jackson fan
fargus besöker inte forumet just nu  
Gammal 2012-01-12, 17:35   #29
X2-lover
Medlem

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fargus Visa inlägg
mm, det var inte snällt att skriva "men du skriver som en riktig kratta"
Jag håller med dig, det var ju verkligen inte snällt av ekankal att skriva så!
Gammal 2012-01-12, 18:08   #30
Micke.L
Tidigare Traindriver94

Standard

Ja, det var dumt att skriva som somliga gjorde, men de inlägg du nämner har alla skett efter att du var inne senaste gången och nämnde att folk var elaka. Jag vill se länkarna du snackade om innan dessa inlägg skrevs.

EDIT: Du, X2-lover, kanske kan testa att sluta hoppa på folk själv nu när du gnäller så mycket om att folk är på fargus? Alldeles nyss skrev du ett inlägg där du gör ett personligt påhopp på simonbertilsson, men du kanske tycker det är ok att du hoppar på folk, men ingen annan får göra det?

Du har väldigt låg trovärdighet och respekt i mina ögon, och är definitivt fel person att leka kamratstödjare, med tanke på hur du har betett dig på forumet.

Senast redigerad av Micke.L den 2012-01-12 klockan 18:12.
Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:50.