![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2011
|
![]()
Nej jag håller med dig Rasmus96, du verkar inte förstå "fatta" någonting. För att du kanske ska förstå den här gången så tar jag den här saken med dig en gång till: Fargus har varit avstängd från PM sedan i somras och jag undrar varför avstängningen har hävts ännu. Jag tycker det är dags för Fargus att få en ny chans att kunna använda PM igen. Men det beror helt klart på om en moderator går med på detta att ge Fargus en ny chans?
Förstår du nu då?! |
![]() |
![]() |
#18 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() Citat:
Jag har ingenting emot dig så och du får gärna vara medlem här, men du bör ändra din attityd mot folk. Annars kommer du nog inte vara så välkommen här. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu börjar jag bli väldigt trött på dig x2 lover. Skärp till dig nu eller så sätts det en ban på dig också.
I en rad trådar har du haft väldigt dålig attityd och varit taskig mot medlemmar här. Varför inte ta det lite lugnare och framför allt vänligare |
![]() |
![]() |
#20 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Dessutom tjatar du hela tiden om att vi ska vara snälla mot fargus och ge honom en chans osv. Har du tänkt på hur du precis betedde dig mot rasmus96? Tycker du att du var snäll där? Sluta kasta sten i glashus och bete dig mot oss som du vill att vi ska bete oss mot dig.
![]() |
#21 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nej, visa länkarna här! Du anklagar ju en "grupp" för att stöta ut honom, då är det väl bra om alla kan se vad du syftar på?
Ska bli spännande att se om du verkligen kan bevisa din åsikt med några länkar, för det låter som rent skitsnack.
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2012-01-09 klockan 08:24. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Men kom igen då. Fram med bevisen istället för att snacka skit och skicka PM.
PM till mig Citat:
Kan du visa länkarna där vi mobbar/stöter ut fargus nu? Ett inlägg i denna tråden till från dig (eller PM) som saknar länkar till trådar där vi stött ut fargus, och jag kommer aldrig någonsin tro på att det du säger är sant. Men jag antar att det är som folk redan konstaterat, du är bara ett troll som vill ha uppmärksamhet.
![]() |
#25 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag tycker att ni ska sluta hacka på varandra. Hjälp nya medlemmar istället att komma på rätt fötter. Förlåta varandra är bästa sättet att bevara forumet.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Jag kan absolut förlåta X2 om h*n slutar snacka skit om att vi medlemmar "mobbar" fargus och om X2 håller en trevligare ton mot andra medlemmar i trådarna.
![]() |
#27 | ||
Medlem
|
![]()
Jaha Micke.L vi kan ju ta och börja med att diskutera detta då.
Detta skrev ekankal i "Pisstråden" Synd att trainz guden skulle visa sig vara en så taskig person. ![]() Citat:
Citat:
Så gege och ekankal som fattar nada jag ska ta och berätta vad allt handlar om eftersom ni inte verkar fatta det. Fargus skriver att han hade fått skoskav när han satt vid datorn. Fargus tyckte inte om detta för det gjorde ont och han undrade hur länge han skulle behöva stå ut med smärtan. Sparkfot skriver då: Men ha inte skor på dig inomhus då? Fargus svarar då och skriver att han hade ett par skor som var gråa men de var lite för stora så han fick byta till ett annat par som passade hans fötter lite bättre. Jag förstår klart och tydligt vad Fargus skriver men det verkar inte gege och ekankal fatta. Till gege och ekankal, Jag tycker det är jävligt fel att sparka på dom som redan ligger! ![]() Du Fargus! Bry dig inte om dom du får skriva hur mycket du vill på detta forum. ![]() ![]() Senast redigerad av X2-lover den 2012-01-12 klockan 17:30. |
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ja, det var dumt att skriva som somliga gjorde, men de inlägg du nämner har alla skett efter att du var inne senaste gången och nämnde att folk var elaka. Jag vill se länkarna du snackade om innan dessa inlägg skrevs.
EDIT: Du, X2-lover, kanske kan testa att sluta hoppa på folk själv nu när du gnäller så mycket om att folk är på fargus? Alldeles nyss skrev du ett inlägg där du gör ett personligt påhopp på simonbertilsson, men du kanske tycker det är ok att du hoppar på folk, men ingen annan får göra det? Du har väldigt låg trovärdighet och respekt i mina ögon, och är definitivt fel person att leka kamratstödjare, med tanke på hur du har betett dig på forumet.
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2012-01-12 klockan 18:12. |
![]() |