![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2011
|
![]()
Hej allesammans här på forumet. Jag har bara en liten fråga. Varför blir aldrig Fargus fri från sin avstängning från PM (privata meddelanden)?
![]() Det gäller ju inte bara Fargus det här, utan flera som blivit avstängda för olika skäl. Borde man inte bli fri från sin bestraffning efter ett tag? och enligt Fargus själv, så verkar det som han har varit avstängd ett bra tag nu. Jag tycker detta är mycket dåligt och jag vill gärna ha moderatorernas svar och åsikter varför det har blivit så här. Nu tar jag bara upp Fargus som ett exempel och jag nedvärderar absolut inte Fargus, men någon behöver vi som exempel och han fick det bli då han är avstängd från PM. Nu vill jag gärna höra era åsikter om detta och jag hoppas ingen tar illa upp återigen. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej X2-lover!
Först vill jag säga välkommen till forumet! Jag har följt inläggen och jag tycker du ska vara försiktig med dina inlägg. Du kan läsa reglerna så förstår du varför. http://www.e-buzz.se/forum/view.php?&pg=regler |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vad är det för mening med ett "forum" om man inte äns får yttra sig? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Bra att du läste reglerna. Det är inte till dig jag riktar. Jag syftar på Fargus PM är avstängd p.g.a. vad han skrev till forumisterna. Jag vet inte hur lång avstängning Fargus fick. Det får moderator svara på frågan. Jo, yttrandefrihet finns om det sköts väl.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-01-07 klockan 18:48. |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Vad är det som händer?! Jag får väldigt dålig information om varför Fargus är avstängd. Jag vill gärna ha svar på detta, helst gärna via PM. Vad har han gjort för förtjäna denna behandling från er såkallade "forumister"?
|
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Skriv till Fredrik och fråga via PM om du vågar.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Nu får du väl ändå kamma till dig... Varför i hela friden ska du ha information om en annan användare?
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
@Totte// Jag är absolut inte nervös för att PM:a Fredrik. Vad har du fått det ifrån? |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jo, Fredrik har makten att stänga av helt forum.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
X2-lover, det finns ett ämne där jag har postat förra året så kolla där istället så vet du varför
![]()
#11 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Den här kritiken riktas inte mot någon enskild person, utan jag vill bara att det ska vara rättvist för alla och därför tycker jag att Fargus förtjänar att visa att han klarar av PM igen. Så snälla, ge grabben ny chans. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Ja jag kan gärna länka till flera inlägg och trådar där Fargus klart och tydligt blivit utstött från gruppen. Säg bara till så kan jag länka dessa. Ni verkar alla irriterade på Fargus. Såfort han ställer en fråga så blir många irriterade och det gör mig riktigt besviken. Många av er är ju för fan vuxna så då kan ni väll ha lite tålamod med Fargus som är betydligt mindre än er vuxna. Ni borde vara ett gott föredömme istället och genom att ta hand om varandra så skapar vi både en sammhörighet i gruppen och en mycket bättre stämning här på forumet.
|
![]() |