![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Grattis! Det var verkligen imponerande ryttbygge du har gjort. Lycka till i fortsättningen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Ser verkligt lovande ut. Tips på granskog: Pröva Tannen am Hang som finns inbyggt (objekts mode). Då blir det lätt och bra.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Att bygga kontaktledning är jobbigt! Som tur är behöver jag ju bara göra en (förhoppningsvis......) bangård med detta!
![]() ![]() ![]() Tack för tipsena om trädena! Men i denna rutt ska jag försöka att enbart ha saker som finns här på forumet eller på Svenska Tåg-skivorna (som är en riktig guldgruva tillsammans med STW och STL-gänget!!! ALL heder åt er som varit/är inblandade i det!!!!! ![]() På återseende (snart?!?! i helgen är det inte iaf, då ska det arbetas med ett 10 sidor långt arbete om ottomotorer ![]() //Jocke!
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
På sista bilden ser det ut som om du använder dig av "Vändslinga"... jag har sådana på 891-mm banan... Fint bygge!!
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket!
![]() ![]() ![]() ![]() Vi syns snart igen! //Jocke ![]()
![]() |
#21 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Du börjar bli en riktig klassbyggare, ser kanonbra ut
![]() Alltid lite extra kul att se när folk lägger ner lite tid på att använda riktiga luftledningar å stolpar, signaler, mm. Även om det tar betydlig längre tid att bygga med allt sånt, så talar resultatet för sej själv ![]()
![]() |
#22 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Bara att hålla med Ekan! Ett högklassigt bygge! Du är bra på detta, Jockes, så fortsätt, det stimulerar! Själv är jag i det närmaste "dödförklarad" vad gäller ruttbygge så jag tänker ägna min tid åt att förse er som kan med hyfsade objekt framöver. Man har sin nisch och den är bäst att hålla sig till.
![]()
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Tackar ekan!
![]() ![]() Har försökt mig på att göra en mera verklig skog (den jag har gjort ser tyvärr inte jätteverklig ut...), här är en början. Undrar om det ser bra ut? Den är härmad från Underåsrakan här i Enhörna, men ska istället för bilvägen ha en järnväg i Trainz ![]() //J
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Har du prövat SvenskaSkogar som finns i en av Svenska Tåg-skivorna?
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Testade göra ett plattformstak i Google Sketchup idag. Resultatena blir inte jättebra (detta blev helt misslyckat tycker visserligen jag...), men kanske går att använda, till något. Om intresse finns, lägger jag ut det i downloads!
![]()
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Har byggt lite idag, men inser att min dator är på tok för seg! Trainz kraschar efter runt 100 min spelande
![]() Som ni ser har bilderna på senaste tiden fått en sämre kvalité, men eftersom jag inte längre laddar upp dem på Imageshack->bifogar hit (för att förminska dem, hade tidigare inget program för det) så har dem blivit lite mer otydliga... Tyvärr. Men Imageshack har tydligen begränsat antalet bilder till 500, och det har jag överskridit en... del. Så några fler tågbilder från mig blir det nog inte så ofta!
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
fina bilder du lagt ut.. kul för oss alla att det finns så mycket svenskt att ladda ned...
![]() |
#29 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Ser fortfarande kanonbra ut
![]() Tycker inte att bilderna ser speciellt otydliga ut. Men det är ju klart, jag ser ju skillnaden själv på mina bilder, som jag har förminskat när jag visar dom, mot för orginalen.
![]() |
#30 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Tack stina! ![]()
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2012-03-21 klockan 22:25. |
|
![]() |
![]() |