![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag fick hundratals bilder av Bengan när jag höll på, på bl.a. Vällingby, Kista, Akalla, Hallonbergen m.m. Om dom är intressanta så pip till!!!!
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Tack gärna, Lan! Allting är välkommet! Skulle nog passa perfekt som texturer till en framtida repaint... Glömde tillägga att stationerna endast var utplacerade på Akallagrenen. Alltså återstår Rinkebygrenen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
OK Josu.
jag skall försöka "klämma" in dom i min Dropbox så mejlar jag dig länken och du mejlar mig tillbaks när du hämtat dom! Hoppas Bengan är med på detta? Annars får i väl mötas inför "skranket" ![]()
![]() |
#19 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Inga problem.
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Okej, ikväll vid 5-6 tiden ska jag ut och fota texturer i Kungsträdgården, Rådhuset, Västra skogen och Huvudsta.
![]() Jag tar med en vän som jag känner så jag känner mig trygg när jag fotar. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Gruppsamtal med Tågkompaniet och Josu för att diskutera t-banerutten!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Då var spår, de första växlarna och signaler utplacerade!
Har endast testkört Akallagrenen p.g.a. tidsbrist så det jobbet överlåter jag till Anton93Sthlm och Tågkompaniet... ![]() Nästa steg i byggprocessen blir nog att göra iordning Kista samt Kymlinge, efter det väntar nog depåbygge. Bilder kommer förmodligen imorgon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Börjar med dem goda nyheterna: Fotade igår på stationerna Kungsträdgården, Fridhemsplan, Västra skogen och Huvudsta!
![]() Dem dåliga? Jag hann inte ladda upp bilderna igår kväll! ![]() Och kameran jag fotade är kvar hemma oss morsan! ![]() Aja, ett misstag händer så lätt! ![]() MEN det blev väldigt bra bilder! ![]() Tro mig!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Har idag satsat på att göra iordning spökstationen Kymlinge vilket jag också gjorde (inte så läskigt kanske... Får fixa läskigheten till nästa Halloween...
![]() Relativt nöjd med resultatet, men mycket arbete återstår för att få det mer trovärdigt... Bild 1 är en vy från Kymlinges plattform och bild 2 är från Hallobergssidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Men det är inte över ännu, vi har mycket kvar att jobba på! ![]() //Anton |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Fört över bilderna på datorn och har dem i min egna extern hårddisk!!!
![]() Lan? Jag skicka bilderna till dig? En del bilder blev lite suddiga men resten är perfekt! ![]() //Anton |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Glömde att Josu skulle göra! //Anton |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
Märkt att ni inte använbder samma spår då ni bygger..
Ni borde båda använda Lans tunnelbanespår och tunnlar, då dessa har exakta mått och dylikt för Stockholms tunnelbana. Cx skulle inte ens kunna rulla på dedär tyska spåren.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Tack för påminnelsen!
Ska säga det till Josu! Det är ju han som gör blåa linjen just nu! ![]() |
![]() |
![]() |