![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Tack för det Pierre, då använder vi dom.
Edit: Olli, visst kan jag skicka dom. Dom kommer från Berkona Tramlijn, som jag har plockat ut därifrån. Mailet kommer senare ikväll. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Först måste jag be om ursäkt. Kartan jag la upp här igår var felaktig. Den rätta kartan hade ej kommit rätt efter hd kraschen. Men nu har jag gjort den färdig. Säg gärna vad ni tycker om ortnamnen. Allting går att ändra. Här kommer en bild på den gällande kartan som det är tänkt att det skall vara. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
#18 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Vad kul med en station som heter Grimstorp! ![]() Det är ju ett ställe man åkt igenom "några" gånger! ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Hej!!!
Tänkte visa några nya bilder av det som jag knåpat ihop under kvällen. Det är från Tussebo, innan stationsbyggnaden. Har ej satt ut bommar och ej heller fixat till elstolparna här, men det kommer. Helt plötsligt kom där ett tåg farande..... Finns det någon som kan se vad det är för något tåg som passerar förbi tivolit??? MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Skulle gissa på en ommålad Ic3.
Den ser dock ut att vara ommålad till Öresundståget. ![]() SNYGGT!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Eftersom ni längtar efter bilder så kommer här nya. Obs! Ej färdigbyggtt! OBS! MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
#22 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Trevliga bilder![8D]
Gillar särskilt den nedersta, undrar varför tro!? ![]() Nä egentligen så är ju båda bilderna mycket snygga men det stora röda höghuset på andra bilden är mycket snyggt också![ ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Försvenskning av Marias Pass Uppd 27/6 | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 6 | 2003-06-28 00:43 |