![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har försökt mej på att bygga en rutt, tyvärr så krachade min dator på förra försöket, så det var bara till att börja om igen. Jag vet att JBJ är en annan försvenskning, men eftersom jag är ny på detta vill jag testa bygga på en befintlig innan jag börjar på en helt ny, har nämligen ideer på en rutt. Här kommer i varje fall en bild. För det tycks som att alla här tycker om att titta på vad andra har för sej. Fler bilder kommer... ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Klart att vi se bilder från rutten!
![]() Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Knebert!
Mycket bra början, fortsätt gärna att visa bilder från rutten. Tror jag "måste" stjäla din idé om ett Poståkeri, för det var en bra idé! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Det var en del som ville se bilder. Håll till godo. Obs! Var här som jag ville ha gräs, men det får gå ändå..[8] |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Nu fattar jag ditt problem![:I]
Klicka på "Window" välj Texture select. I rutean som öppnades klickar du på Edit>Insert Välj en av de olika "markfilerna" som finns att väljla bland! NU trycker du på F7 och väljer en ruta som har "fel" mark. KLicka på siffran(1234... osv) som din marktextur har i "texture select" rutan... ![]() Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Tack för det Olaf. Då får vi se om det fungerar. [8] MVH Kenneth PS. Pierre, det går alldeles utmärkt att sno min idé. Jag kommer att sno en av dina idéer ochså om det går bra.Har du kollat din mail? DS |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Till Olaf: Det funkade, det blev gräs på villatomterna, men tyvärr blec det för mycket gräs, men jag är nöjd med det, det ser båttre ut ån asfalt. tack för hjälpen...
MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Historisk händelse på Marias Pass! | Jonatan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-07-11 02:05 |
Frågor om rutten Marias Pass m.m | Pelle E | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2004-01-03 12:14 |
Swedish Marias Pass | Aussie_Taff | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-11-03 10:59 |
Marias Pass till Trainz | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-10-27 20:26 |
Swedish Marias Pass | smajlet | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-05-31 18:02 |