![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
Observera att detta var ett inlägg som borde skickats via pm!
![]() |
![]() |
#34 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]() Citat:
Överlåt eventuella påpekanden på trådinlägg till moderatorer och andra som har sådant till uppgift eller skicka ett pm till moderator om vilken tråd det avser och låt denne avgöra om eventuell åtgärd behövs.
![]() |
![]() |
#35 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Bredband finns inte att tillgå överallt, tänk först tänk sen igen. GerryE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Har nyss köpt TRS2006. Men får din bana ändå inte att funka! Får bara upp massor av felmedelanden när jag ska installera banan på min dator.
Förresten fattar jag inte hur CMP arbetar. Hjälp mig med detta! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
|
![]()
har du installerat Sp1? de är steg ett. och då får du inte ha startat trainz, om du har gjort de får du avinstallera de igen. installera, utan att starta det. installera sp 1 . sen måste du ha svenska tåg 2004 och 2005. för att kunna köra smålandsbanan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem
|
![]()
NEJ; DET GÅR FORTFARANDE INTE!!!!!!!!
Jag har gjort som ovanstående har skrivit men jag kan fortfarande inte installera smålandsbanan. När jag försöker får jag bara upp ett fönster som säger: "Error: Unable to open CDP file 'C:\Documents and Settings\...\Smlandsbanan.cdp' for reading". Snälla någon hjälp mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
|
![]()
hur gör du för att öppna cpd filen då? dubbelklicka eller impotera från cmp. jag brukar i och för sig dubbelklicka. men datorna kanske inte fattar att den ska starta cmp. prova att imptera den som vanligt. eller om de är de du försöker med. ladda ner banan igen. får då kanske den är paj. man vet ju inte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]()
Provade att ladda hem det igen, men fick det inte att funka!!!
ARRRGGHHH!!! Tror nu att vfp420b:s fil är sönder. För jag fick bara hem 1,21MB av det som de ska va 1,67MB. Ps. Har inget problem att starta CMP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
Vet ej hur det är i TRS2006 om den funkar där i för andra? Den funkar helt utmärkt för mig i TRS2004. P.S i denna version som jag la ut i "smyg" nu, så finns t.o.m halva banan till Åseda med, men ingen ny version s.a.s som släpps..
M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ Senast redigerad av vfp420b den 2006-10-03 klockan 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
|
![]()
Hämtningen av din, vfp420b, fil som du nu la upp var det samma problem med!
La av när halva filen hade laddats ner. Går sedan inte att öppna! Jag har TRS2004. Där vet jag att för mig har det varit samma problem! SURT!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Lite gammalt kanske men jag måste verkligen säga att jag uppskattar ditt arbete stort och tackar för materialet än så länge
![]() |
#44 |
Medlem
|
![]()
väntar med spänning på norrhahammars station och hel vägen till jönköping
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem
|
![]()
melin1971 hur har du fått hem filen till din dator??
Jag får den som sagt den inte... Efter att halva filhämtningen är färdig sägs det att hämtningen från e-buzz.net är slutförd. Hastigheten är 4,30 kb/sekunder. Jag har ett 52,0 kb/sekunder modem. Måste jag ha ett snabbare modem för att ladda hem från det här forumet? |
![]() |
![]() |