![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Här öppnar jag en tråd på saker, som inte har gått in i Tane direkt.
Först ut, Lennarts B-lok. Dom båda loken och dom tre tendrarna. Här spökar coronorna för lok och tender. För tendrarna, så gnälls det över taggen speedlimit. EDIT: För loken och tender, så gnälls det för LOD. Men det var väntat och gäller även F-loket. Ingenting, som jag tar upp igen, inför kommande test. .
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2015-10-14 klockan 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]()
TGOJ Y3a 125 gick ej in i Tane och troligen så är det coronorna som är boven här också, då det är samma som till B-loket.
![]() |
#3 |
|
![]()
Korvtigers SJ ABo1 gick ej in i Tane.
Fick felmeddelande på Biblioteket för brygga och bälg. Tar för givet, att dom andra passagerarvagnarna får samma felmeddelande. På vagnen, bara varningar. .
![]() |
#4 |
|
![]()
Har fått igång B-loken och dom tre tendrarna + TGOJ Y3a 125 i Tane.
Coronorna som bråkade, är fixade efter Lennarts tips i nedanstående länk. http://www.e-buzz.se/forum/showpost....81&postcount=7 och tendrarna kom igång, efter att jag tog bort raden speedlimit i deras configar. Men var katten hittar jag mina Screenshots i Tane. Kan ju inte vara meningen, att man måste köra Print Scrn och gå ur Tane varje gång, för att klistra in det i ett bildprogram.
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ekan tipsade att göra en genväg på skrivbordet!
Bengan, alla asset måste ha en mesh-table i TANE men det går bra med en tom mesh-table { }
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2015-10-14 klockan 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citat:
Var ska man hitta detta någonstans, för jag hittar ingenting på min c-disk.
![]() |