![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej bygget går vidare varje dag. Idag har ett nytt lok satts i trafik på min bana det är vida timbers disellok tmy 1122.
Här kommer några bilder på loket. ![]() ![]() ![]() Några bilder på den nya bangården. ![]() ![]() Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Leopold...du har inte tänkt att börja sätta ut hus och träd snart samt att forma landskapet.
Erik Götborg, VD för RTS Trafik GYLLENE REGELN; Så som du vill bli behandlad, skall du också behandla dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Snygga SL-bussar med äkta fronter. Är det egenfotade bilder du använt dig av...? Snyggt! ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
OT!
Snygga SL-bussar med äkta fronter. Är det egenfotade bilder du använt dig av...? Snyggt! ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 [/quote] Bara ett enkelt försök på en avlång låda, än så länge. För att se hur det såg ut. Har inte alls ansträngt mig för att passa ihop hörnen. På håll duger dom nog, men kommer man närmare inpå dom. Så ser det förskräkligt ut. Tanken är väl att det ska vara lätt att klippa ut och klistra in nya bilder på bussar från andra ställen här i landet för andra och få dom att passa in på den lilla lådan. Så några avrundade kanter blir det inte frågan om. Har även tänkt mig, att göra ett försök med bilder från olika lastbilar på samma enkla lådor. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Med risk för att göra Leopolds tråd mer OT: Snyggt Bengan!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
Hej varför klagar ni på min rutt hela tiden.
Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om du syftar på Mixerboys svar så avsåg han nog att ge lite förslag på förbättringar. En ruttbyggare får aldrig slå sig till ro och vara nöjd
![]() Lite träd, hus och kuperat landskap som Mixerboy föreslår skulle göra susen. Det blir ödsligt och tomt annars. ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Jag ber om ursäkt Leopold ifall du tolkade mitt förra inlägg som dålig kritik. Självklart tycker jag du gör ett bra jobb som hittils resulterat i en bra del av banan. Det jag menade var precis det som Fredrik skrev, sätt gärna ut lite hus och träd..detta ger lite liv i landskapet. Alltså ett tips.
Hoppas du förstår detta inlägg lite bättre.. MVH Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
|
![]()
Hej håller på varje dag och bygger på banan. Idag satte jag ett nytt ellok i trafik på banan det är RC7 1422 i vidas design några bilder på loket.
![]() ![]() ![]() Lite bilder på den nya stationen på banan. ![]() ![]() ![]() Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]()
Hej bygget går vidare en bild på den ombyggda stationen.
Lite längre bort kommer banan att fortsätta. Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Det börjar ju att bli bra.
Snygga bilder också Bengan, finns dom bussarna att ladda ner nånstans? ![]() M.V.H Tobias år 2005! ![]() ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
snyggt
![]() Kunde man ladda ner bussarna[8] MVH Arvid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
|
![]()
Hej bygget går vidare en bild på tmy 105 och 1122 vid bangården.
![]() Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Finns det möjlighet att få tillgång till dina fordon?
Du har en hel del, av vad jag har sett, som jag skulle vilja ha körandes på min bana. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem
|
![]()
Hej de flesta lok jag har finns på http://www.bahnwerk.com/index.php?id...ectric&lang=DE
De lok som finns på den sidan är DB 120 DB 420 Db 189 och lite annat. Vidas diesellok tmy 105 och 1122 finns inte med där utan de har jag gjort i trainz paintshed. Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mitt första tåg... | NFS polisen | 3D-design - Trainz | 6 | 2004-01-19 19:07 |
Hallå!!! [Vart är mitt inlägg någonstans?] | vfp420b | Off-topic | 3 | 2003-03-11 13:13 |
Mitt första 3D-objekt | Joel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-02-23 22:31 |
Kan man byta växel mitt i en aktivitet? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-02-03 19:26 |