Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-07-04, 15:59   #76
Janne
STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via Yahoo till Janne
Standard

Men Trigger, vem behöver ett uteliv när man har en tågsdimulator? [8D]

Janne
Admin Svenska 3D-Tåg
Regler
Janne besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-04, 16:01   #77
Json
Medlem

Reg.datum: Jul 2002
Standard

Alla vanliga[}][:I][)] (hoppas sämtet tillåtes)

//Json
Json besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-05, 01:44   #78
Barman
Member

Reg.datum: Sep 2002
Standard

Tanken var väl iofs inte att man skulle monopolisera något .

Nä du har nog rätt, det är nog bättre att ta det här från fall tilll fall trots allt. Det var mest en idé.

/bm
Barman besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-20, 12:59   #79
Fredrik
Admin & STW-member

Standard

Snyggt Björn!

Kan du inte släppa den här modellen (även om du inte skulle bli 100% nöjd själv) i mina ögon är det bara lite handtag som saknas sedan tycker jag den ser färdig ut.

Det kan väl vara skoj för alla att köra omkring med en beta åtminstonde än inget alls

Ska jag titta lite. Jag tror jag har lite foto på skyltar och littra på just dessa vagnar som jag tagit till Janne en gång i tiden.

En helt annan sak. Vill du att jag lägger ut vändskivan som en beta version 1 och låter fler testa den?

Fredrik besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-08-21, 09:13   #80
Fredrik
Admin & STW-member

Standard

Kom igen Björn, du kan väl släppa det du gjort hittils.

Vagnen jag fick testa (ja hela STW) vi gillade verkligen vagnen. Personligen tyckte jag inte att varken underredet eller boggien (som är samma som på pass60) gjorde något. Man får ändå den rätta känslan om att det ÄR pass80 och det är huvudsaken.

Allt behöver inte vara millimeterrätt inte för mig... tror inte vi har en enda svensk modell varken till Trainz eller MSTS som är exakt rätt. Det felar lite här och lite där och 98% av gångerna är det bara Kenny som kan se ev. fel ändå

Jag ska titta hemma om jag har några bilder på lådorna undertill men det är nog lite värre med det... iaf när det gäller pass80

När det gällde de gula InterCity-pilarna på den bruna målningen tror jag nog att STW är villiga att "låna ut" en provtextur från pass60... vi får väl se vad texturmålarn säger

Kan du inte släppa vagnarna som de är nu i beta 0.1, folk lär inte klaga då deras och din normal standard ligger på två helt olika nivåer [8D]

Fredrik besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-08-21, 09:14   #81
Dson
Medlem

Skicka ett meddelande via MSN till Dson
Standard

Jo, jag är jätteintreserad!! Pass80 harv vi inte, det skulle vara urbra om vi fick det! Så, jag är intreserad, och kan försöka ta lite bilder! Så fortsätt att jobba, snälla! Jag älskar din C3:a, ocgh alla dina andra modeller kommer säkert att bli jättefina!!

MVH Dson i Sandviken.

Dson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-08-21, 09:24   #82
Rojje
Hedersmedlem

Reg.datum: Jan 2002
Standard

Oj, här har man missat något! Jättesnyggt tuff-tuff!! []
Vill du ha någon mer som betatestare av denna modell eller andra får du gärna höra av dig
Pass 80-vagnarna ser jättebra ut, är något som behövs om man vill ha lite modernare svenskt material som är lokdraget.

Roger

Rojje besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-08-21, 13:49   #83
Nicke_123
Senior Member

Reg.datum: Oct 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Nicke_123 Skicka ett meddelande via MSN till Nicke_123
Standard

Hej!

Dom vagnarna har man ju missat så klart hmmm...
Grymt snyggt gjort tufftuff som alltid när du gör nått!

Fråga: tufftuff har du tänke att släppa T21an i så fall hadde du tänkt att ta betalt för den eller blir det en gratis variant ja är iaf mycke intresserad av den. []

M.V.H Nicke!
Nicke_123 besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-08-21, 15:08   #84
Bengt74
Medlem

Reg.datum: Sep 2002
Skicka ett meddelande via MSN till Bengt74
Standard

Har visst missat något jag också, är väldigt intresserad av Pass80-vagnarna dom ser väldigt bra ut i mina ögon, passar bra på moderna banor (som den jag bygger).

När kommer dom att släppas[?][?][?]

MVH
Bengt L.
Bengt74 besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-09-15, 15:07   #85
Lill_Pilson
Junior Member

Reg.datum: Sep 2003
Skicka ett meddelande via MSN till Lill_Pilson
Standard

Hjälp, jag får panic snart. Vill inte köra amerikanska smalspårslok på min bana. Jag vill få tag på Z4p och lite vagnar....... Även vill man se DONJ Mallet no. 1 färdig. Det är min favorit på hemma banan..... Ha de.

Inga som har nå små lok...

En tågälskare...... Och metal älskarre. Min största sdröm är att bygga ett 7 1/4 lok som är 3 axligt.
Lill_Pilson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-09-15, 16:39   #86
Rc1166
Niträknare & STW-member

Standard

Jag har rotat lite i källaren, hittade lite mer som jag skannat och skiickat till Björn.

Kenny

Rc1166 besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-09-15, 16:42   #87
Json
Medlem

Standard

Jo, visseligen vill jag ha både Mallé och Z4p, men jag vet hur svårt det är att bygga!

//Json

Json, lackerare på BOPGE
Json besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-10-06, 16:06   #88
lan
Veteran

Reg.datum: Nov 2001
Standard

tufftuff,
Du är en pärla! NKJ-vagnen är otroligt fint modellerad! Fjäderpaket, lagerhus, stjärnekerhjul, koppel, allt är mycket snyggt gjort! Hur hinner Du med, för mig tar allt en evig tid, har Du gmax i ryggmärgen?

Tröttna inte!

LAn
lan besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Ue nytt växlingslok från STW emges Trainz - Allmänt om Trainz 37 2004-05-19 18:28
Nytt lok från MLM micke321 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 8 2004-02-06 09:44
Nytt från Svenska Wupper-expressen. Pursche Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 4 2003-09-18 00:12
Nytt från TAC LLJ 3D-design - Trainz 0 2003-08-20 10:38
Nytt ånglok direkt från smedjan Hawk MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 5 2002-06-10 07:46

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:20.