![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... du behöver inte be om ursäkt. Vi är alla nya med detta med taggar, "Tagga" dina egna utmärkta alster, så taggar jag mina.
Det var bra att du "erkände" så slipper jag angripa Svenolov igen. Det är faktiskt hans förtjänst att vi kan göra detta, men vi måste ha, ja just det, "diciplin" (Usch, kommer mig att tänka på skolan ![]() Citat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Adjö och ![]()
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2012-12-07 klockan 01:26. Anledning: Förtydlng |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Drar mig tillbaka själv också för att inte ställa till något mer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Nu känner jag att jag måste säga något tydligt till Spyfrogs försvar. Spyfrog har under den tid jag varit med i forumet varit en positiv och konstruktiv medlem som bidragit till att forumet lever och utvecklas. Om han nu gorde ett litet misstag (med betoning på litet!) som han när han insett att det var ett misstag öppet och ärligt ber om ursäkt för så tycker jag att det rimliga för att inte säga självklara är att acceptera den ursäkten. Motsatsen, dvs. att överdramatisera det som hänt tycker jag är konstigt och det är verkligen inte ett bra sätt att jobba för forumets fortlevnad. Att Spyfrog nu inte känner sig välkommen längre tycker jag är synd och skam och jag vill ställa frågan, har vi råd att tappa aktiva medlemar på det viset?
![]() |
#95 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ja, nu hänger det på svenolof och lan om forumets framtid, att ge Spyfrog förlåtelse.
Sen kommer allt bli bra igen efteråt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Medlem
|
![]()
Hej Totte
Och LAn har redan gjort det några poster upp.
![]() |
#97 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Nej, forumets framtid hänger inte på mej och LAn. Det hänger på ER. Dvs ALLA forumsmedlemmar.
![]() |
![]() |
#98 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Ja, ett forum utan medlemmar är inte ett så bra forum...
![]()
![]() |
#100 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag är delvis själv medskyldig till Spyfrogs lilla misstag när jag tog upp att göra om tävlingen i Rainhill i Trainz. Vad som upprörde mig var att Svenolov trodde det var jag.
Nu tycker jag vi glömmer hela saken och ägnar oss åt Trainz och forumet.
![]() |
#101 |
Medlem
|
![]()
Hej
Jag tycker som LAn, låt oss ägna oss åt Trainz tillsamams nu. ![]()
![]() |
#102 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har följt dom senaste inläggen via mobilen och har haft svårt att kommentera det hela.
Tycker att det har blivit en liten storm i ett vattenglas utav det hela, men tycker mig se, att det hela börjar reda ut sig. Alla gör vi, våra misstag och Spyfrog var snabb och stod för det han gjorde och bad om ursäkt för det i flera inlägg, det tycker jag han ska ha en eloge för och att vi sen återgår, som Lennart skriver, till våran lilla hobby.
![]() |
#104 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Jag tycker att vi sätter ett hänglås på denna tråd och återgår till att bygga och fota i trainz
![]()
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz ![]() Senast redigerad av legotrainzman den 2012-12-07 klockan 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Svenolov: Helt rätt att du lämnar tråden, det är säkert rätt många som tycker att du gör rätt i det. Men att lämna Forum är väl att gå lite väl långt.
Och titta bakåt i tråden så mycket värdefullt gods det ligger i den; ämne för en bra och viktig manual för alla. Och dina fina signaler och vägskydd kan du väl inte lämna vind för våg. Det finns mycket roligheter kvar. Nisse Nisse |
![]() |
![]() |