![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Satt och kollade lite på forumet. Såg att Kinnekullebanan var på gång. Har lite hus från Hällekis. De hör väll inte hemma i Vårgårda fast ändå. Man kan väll alltid ha dem till något. Det finns inga bilder i CDp filerna bara ett namn så jag försöker med en bild på några av dem här Fick visst bara ladda upp fem av dem här. Vill ni ha fler så säg till. Och bygg av bara den. Vill gärna se någon bana sedan. Hällsningar Kalle
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Man tackar LokKalle.
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för det ROJJE!
Vet inte om man kan fortsätta med fler hus i denna tråd. Gör ett försök. Så här kommer det lte till. Verkar som om det fungerade. Fast Falkängen röd vill inte komma med. Får in den i Trainz< utan problem. Vet inte vad det är för fel. Kalle
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Detta är ju suveränt. Du sitter väl inte och håller på fler godingar?
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Tack så mycket Lokkalle, dessa hus kommer verkligen att passa in i Hällekis (jag som byggde Kinnekullebanan).
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jodå...några till finns från Hällekis. I huset Stakeklevsvägen 2 bodde jag själv i många år. Alla husen som är med här kan man se från stationen i Hällekis.
Visserligen så är jag väll på fel forum av misstag. Fast det är väll lika bra att fortsätta här. Det fungerar ju visst det också. Kalle
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jasså det var du Tobias som bygger Kinnekullebanan. Har själv försökt med SRTM och HOG fast banan krachade. Hade bara med biten från Forshem Lidköping. Försöker kanske senare att bygga upp den igen. Har du med Hällekis på din Bana?
Du åker väll på Kinnekullebanan rätt så ofta har jag för mig. Vårgårda finns väll inte med utan det skall ju vara Gårdsjö. Tog lite fel där. Har du tid så stanna till i Hällekis och gå ned till Falkängen där de rosa och gula husen finns utmed gatan ned mot gamla cementfabriken. Tyvärr så verkar just de husen inte vilja vara med i denna sändning. Skall försöka hitta vad det kan vara för fel.
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Men, man blir ju tårögd!
![]() Tackar så mycket. Som sagt mera svenskt är aldrig fel! ![]()
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Underbart !!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Har du tänkt att ladda upp dessa till DLS Kalle?
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
undertbart Lokkalle |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Hej Blappe
Vad menar du med DLS? DownLoad...någonting? Kalle
KAH Senast redigerad av LokKalle den 2005-11-16 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Mycket trevliga och fina!
Kommer väl till pass. Bugar & tackar... /Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
![]() |
#15 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ Senast redigerad av vfp420b den 2005-11-16 klockan 20:45. |
|
![]() |
![]() |