![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
...Pro Train 3. Det vill inte komma upp något instaltionsprogram. Hur gör jag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Om du har det på skiva och det inte vill starta installationen automatiskt så gå in på skivan och kör Setup.exe. Brukar fungera, fast du kanske redan testat det?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja det har jag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
vad gäller ProTrain3 så är det mycket FEL på den.
Ja på så sett att det fattas objekt , det står på en read me fil som efter installation finns i route mappen. Man kan inte skapa egna aktiviteter, då kan den inte läsa något. (datorn alltså, stark dator krävs men grafiken är ett skämt) Ja det är mina upplevelser med den. Vad har du för dator Windows 2000 , Me , XP ? Vad. ProTrain = PT PT 1 Bra men man bör ha ett lokpack så man kan byta ut tågen. PT 2 Rekommenderas PT 3 NEJ köp inte PT 4 Verkligt verklighetstrogen best hittills. PT 4 Extra köp. (är till PT4 men loken tågen går på vilken linje som helst) PT 6 Tråkig Österrikiska Add ons NEJ inget som är såå roligt. Men det är min uppfattning. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kanske fel på skivan/programmet????
Om du kan prova, så testa att installera den på en annan dator...
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Du, Pierre, läser du?
Jag skrev just att det är fel på PT3. det är inget nytt, dom första skivorna som kom fungerade som dom skulle , nästan. Var är skivan köpt ? Bengtel. Dom flest går att instalera men om man har XP så på en del får man köra manuellt från skivan. Har du satt den i rätt läsare / CD-R. Ej DVD på datorn.? TE |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Skivan är köpt på EB Games har bytt en gång tidigare så det är den andra skivan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
vad har du för dator?
Vilket windows? Vad händer om du dubbelklickar på cd ikonen under den här datorn på windows (skrivbord)? TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jag har XP och när jag trycker på ikonen förbereds instalationen men programmet som ska installera startar aldrig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
PT3 fungerar inte .
Inget nytt. Lämna tillbaks den till återförsäljaren. TW |
![]() |