![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]()
Hej!
Har fått hem TRS2006, men har störst intresse av att köra svenskt. Nu undrar jag: Finns det inga aktiviteter i BHJ eller Kullavik som man köra? Vad ska man i så fall använda BHJ o Kullavik till? BHJ syns i både driver o surveyor, men Kullavik syns bara i surveyor. Tacksam för hjälp /Stefan Senast redigerad av P-lutt den 2005-12-09 klockan 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Aktiviteterna skapar du lätt själv, antingen du vill göra riktiga sessioner eller bara lägga in lok och vagnar i Surveyor.
Om Kullaviksbanan inte går att öppna i Driver, så är nog anledningen att du inte satt något rullande material på banan. Jag har kört båda banorna utan minsta problem. Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej Håkan
Jag tolkar det som att det inte finns några svenska aktiviteter. Antingen kör man bara runt i banorna eller oxå skapar man egna aktiviteter. Är det rätt uppfattat? Är det ingen som ritat en snyggare hytt till t44 en den amerikanska? /Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
T44 har fortfarande en 3d-hytt, däremot är det T43 som använder den amerikanska.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag kör en röd T44 som heter 355 och den har en amerikansk hytt.
Någon som kan hjälpa mig till den svenska? /Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Glömde totalt bort att detta var Trainz och inte MSTS. Därför finns det ingen svensk hytt.
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
mvh
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
ja det är väldigt svårt att få till en svensk hytt.
Ja bygga hytter överlag är svårt till trainz. Jag försökte men gav upp, det gick bara inte. Men om du kan så lycka till. Det finns manualer på engelska från dls var det tro jag. Hoppas det hjälper dig. MVH TW |
![]() |
![]() |