![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
När jag ska starta en aktivitet jag gjort om får jag felsvar:
"Region load error - parent. Progress does not exist" Vad beror det på? Vad kan man göra för att komma tillrätta med det? Mvh/ Roger Senast redigerad av Rogge den 2005-12-11 klockan 22:55. Anledning: Förtydligae rubriken /Rogge |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Vilken rutt är det du tänker spela aktiviteten på?
Har du precis installerat spelet? Vad har du gjort innan du fick felmedelandena? Försök att komma på allt du gjorde innan du fick "fel svaret". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Är en aktivitet som följde med KMJ 3.1 rutten, Museitåg från museet till Oljehamnen. Den har inte fungerat ordentligt sedan tidigare utan de andra tågen har inte gått att få iväg osv. Det visade sig att tidtabellerna inte var uppdaterade. Uppdaterade dem, ändrade tågsammansättningen för det tåg som man kör. Uppdaterade även detta tågs tidtabell. Lade även om några körvägar. När jag sedan skulle köra rutten i spelet så kom nämnda felsvar upp.
Värt att notera att det i editorns "spel" funktion dvs där man kan simulera aktiveteten fungerar det klanderfritt liksom när man tar bort vissa moment i funktionsmenyn i spelet, dvs där du hittar inställningar för skärm och tangentkombinationer mm Var den första fliken där man väljer bort eldaren och lite annat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Är aktiviten gjord för KMJ3.1 eller 3.0? Kan ju bero på det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Har ingen aning om det. Men ursprungsrutten har fungerat klanderfritt dessförinnan. Förutom att de mötande tågen inte varit med
/Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hur har det gått? Funkar det nu?
|
![]() |