![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Hej!
När jag ska ladda ner saker till TRS2004 så kommer Content Manager Plus (eller vad den heter, menar allafall den till TRS2006) upp och jag kan bara lägga in saker till TRS2006. Vad är problemet? P.S Går det att ladda över alla objekt jag har från TRS2004 till TRS2006 eller måste jag installera allt igen?
_____________________________________________ ![]() "Om du ser ljuset i tunneln, var inte för optimistisk. Det kan vara ett tåg..." - Franz Kafka. Senast redigerad av Kyriakos den 2005-12-29 klockan 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Hviss du har Windows XP så skal det nok la seg ordne å laste ned filen som ".cdp-fil" på maskinen, og senere gå inn i mappen og høyreklikke på ".cdp-filen", velge "åpne i..." og så velge programmet for TRS2004.
Dette er en ganske tungvindt måte, i alle fall hviss du skal laste ned scenarios, så kanskje andre har bedre forslag?? Mvh. Kristoffer |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Med cdp.-filer går det bra att "laste ned", men när jag ska ladda ner från DLS, då kommer Content Manager Plus upp, fast det jag laddar ner är till TRS2004.