![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det verkar vara ett program för stationsutrop till MSTS, men jag fattar inget för det står bara på tyska!???? Finns filer för bl.a. nya WE10...
Programmet finns här: http://www.tbxtools.de/phpkit/includ...50cabbd34b7623
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag har det, och använder det till Stadtbahn U79 3.0. Hur jag fick ner det kommer jag inte ihåg, tror jag översatte sidan med http://babelfish.altavista.com
Men när man använder det i MSTS så trycker man på "B" för att den ska "prata", och Enter när man ska byta till nästa hållplats.
_____________________________________________ ![]() "Om du ser ljuset i tunneln, var inte för optimistisk. Det kan vara ett tåg..." - Franz Kafka. Senast redigerad av Kyriakos den 2006-01-08 klockan 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tackar!
Har använt babelfish ibland, men det översätter ju lite hur som helst, så man vågar inte lita på det. Hoppas dom kan göra en engelsk version eller engelsk handbok iallafall till FIS-programmet...
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
En engelsk manual vore ju inte fel, då jag hade ordentliga problem när jag skulle installera programmet. Någon kod eller liknande skulle skrivas in och "konstigt" nog så stod den i manualen...
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Håller helt med.
Hoppas dom kommer med en engelsk manual. ![]()